Gravid med blør (lutinus? )

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei, fikk en svak positiv test på rd 10, og begynte å få rosa og brun utflod på kvelden, på rd 11 så var det mer rødt, men ikke så veldig mye, ble litt ner på kvelden, tok en test igjen idag som er rd 12 og den er tydelig positiv, ganske sterk strek.
Men spotter enda og svir litt en stund etter jeg har satt inn lutinus.
Ringte porsgrunn og de ville gå ut ifra at jeg var gravid siden den svake streken hadde blitt sterk mens jeg spottet, hun mente at hvis det var kjemisk så burde den være svakere som I mitt tilfelle ville vært blank. Hun sa også at blødning med ivf og lutinus ikke var unormalt så lenge det ikke blødde masse sånn som mensen og det gjør det ikke.

Men jeg trenger noen solskinnshistorier. Noen som har blødd og ikke mistet? :-)
Var veldig positive I porsgrunn, men hadde vært greit å ha andres erfaringer også :-)

Jeg spottet rosa og blødde litt tidlig i svangerskapet pga Lutinus.

Nå er jeg 20 uker på vei og kjenner ei lita jente sparke i magen❤️

Jeg kan ikke snakke av egen erfaring, men jeg har vært her lenge nok til å ha lest uendelig mange lignende historier der alt gikk bra:) Så det kommer til å gå kjempefint med deg og :D ❤ ❤

Hvis du leser i testetråden min her, på innleggene fra i går - så fikk jeg veldig mange solskinnshistorier siden jeg spotter.

Det er jo faktisk sånn at 20-25 % av alle kvinner som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. :)

Har ikke stoppet å spotte enda, og i natt var det mer blod enn brunt. Men testene har blitt sterkere enn de var i går.

Dette er egentlig ikke så gøy, tenker hele tidrn at nå mister jeg, men så kommer det en sterkere test så da blir jeg glad.
Håper det stopper å blø snart,
Men så lenge det er stigning på testene så er jeg hvertfall gravid enda :-)

Har ikke stoppet å spotte enda, og i natt var det mer blod enn brunt. Men testene har blitt sterkere enn de var i går.

Dette er egentlig ikke så gøy, tenker hele tidrn at nå mister jeg, men så kommer det en sterkere test så da blir jeg glad.
Håper det stopper å blø snart,
Men så lenge det er stigning på testene så er jeg hvertfall gravid enda :-)

Huff, det er veldig ekkelt med blod og spotting når man ikke vil blø. :( Så lenge testene blir sterkere så stiger hcg, og da er det egentlig ingen grunn til å tro at det er noe galt. ❤️ Blødde du etter uttak? Jeg blødde masse etter uttak, det var som mensen. Og da sa legen: "Hele blødningen du får nå etter uttak er bare fra slimhinnen i skjeden, siden vi har stukket her, det er ingenting fra livmoren din - der holder slimhinnen seg fin frem til innsett." Så etter det så føler jeg at jeg hvert fall har lært at man kan blø masse uten at det i det hele tatt trenger å komme en eneste dråpe fra livmoren. Og Lutinus irriterer slimhinnene i skjeden.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig for deg!

Huff, det er veldig ekkelt med blod og spotting når man ikke vil blø. :( Så lenge testene blir sterkere så stiger hcg, og da er det egentlig ingen grunn til å tro at det er noe galt. ❤️ Blødde du etter uttak? Jeg blødde masse etter uttak, det var som mensen. Og da sa legen: "Hele blødningen du får nå etter uttak er bare fra slimhinnen i skjeden, siden vi har stukket her, det er ingenting fra livmoren din - der holder slimhinnen seg fin frem til innsett." Så etter det så føler jeg at jeg hvert fall har lært at man kan blø masse uten at det i det hele tatt trenger å komme en eneste dråpe fra livmoren. Og Lutinus irriterer slimhinnene i skjeden.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig for deg!

Jeg blødde også mye etter uttak, mer enn nå. Hadde glemt det bort :-) takk for påminnelsen :-) virker som om det gir seg nå, håper det :-)

Jeg blødde også mye etter uttak, mer enn nå. Hadde glemt det bort :-) takk for påminnelsen :-) virker som om det gir seg nå, håper det :-)

Krysser fingrene for at det stopper helt opp. Greit å huske at vi kan blø uten at det er fra livmoren. :)

Da har jeg fått målt hcg og den har doblet seg siden onsdag:D:D

Blødde masse på onsdagkveld og på torsdag, så godt å få vite at det gikk bra :)
Eller blodet var helt lyserødt og tynt så de mener på at det sikkert har sett ut til å være mer enn det var

Da har jeg fått målt hcg og den har doblet seg siden onsdag:D:D

Blødde masse på onsdagkveld og på torsdag, så godt å få vite at det gikk bra :)
Eller blodet var helt lyserødt og tynt så de mener på at det sikkert har sett ut til å være mer enn det var

Så bra! :D God start på helgen. :)

Back
Topp