Hei, fikk en svak positiv test på rd 10, og begynte å få rosa og brun utflod på kvelden, på rd 11 så var det mer rødt, men ikke så veldig mye, ble litt ner på kvelden, tok en test igjen idag som er rd 12 og den er tydelig positiv, ganske sterk strek.
Men spotter enda og svir litt en stund etter jeg har satt inn lutinus.
Ringte porsgrunn og de ville gå ut ifra at jeg var gravid siden den svake streken hadde blitt sterk mens jeg spottet, hun mente at hvis det var kjemisk så burde den være svakere som I mitt tilfelle ville vært blank. Hun sa også at blødning med ivf og lutinus ikke var unormalt så lenge det ikke blødde masse sånn som mensen og det gjør det ikke.
Men jeg trenger noen solskinnshistorier. Noen som har blødd og ikke mistet?
Var veldig positive I porsgrunn, men hadde vært greit å ha andres erfaringer også
Men spotter enda og svir litt en stund etter jeg har satt inn lutinus.
Ringte porsgrunn og de ville gå ut ifra at jeg var gravid siden den svake streken hadde blitt sterk mens jeg spottet, hun mente at hvis det var kjemisk så burde den være svakere som I mitt tilfelle ville vært blank. Hun sa også at blødning med ivf og lutinus ikke var unormalt så lenge det ikke blødde masse sånn som mensen og det gjør det ikke.
Men jeg trenger noen solskinnshistorier. Noen som har blødd og ikke mistet?
Var veldig positive I porsgrunn, men hadde vært greit å ha andres erfaringer også