Gravid med blødning.

mini69

Andre møte med forumet
Fikk i går endelig POSITIV graviditetstest[:)] men på kvelden i går kom det litt blødning og det er der enda. Har noen opplevd det samme? Ringte legevakten og de sa det ikke var noe farligt så lenge det var så liten blødning, men er jo bekymret [:(]

ka meinar du med litt?

Er det sporblødning, dvs bare litt på papiret når du tørkar deg eller sånn at du må gå med bind eller truseinnlegg?

Eg hadde småblødningar og sporblødningar i 14 veker i første svangerskap. I tillegg hadde eg ei styrtblødning der vatnet i toalettet var mørkerødt [:(][&:], men det enda godt tilslutt

Det er ikkje uvanlig å blø, men det skal ikkje være snakk om store mengdene. Ta kontakt med fastlegen din og ta et par hcg målingar med 2 dagars mellomrom. Hcg skal fordoble seg annakvar dag dersom alt er i orden.

Takk for gode svar :) Har vært og tatt blodprøve nå, skal igjen på onsdag. Er egentlig forberedt på at det ikke går bra, fordi det ar begynt å blø mer, minner mer og mer om vanlig mens nå. Men var vårt første forsøk, så går med godt mot til de 3 eggene vi har på frys.

Da kan det høres ut som at det ikke gikk veien dessverre[:(] Lykke til videre uansett svar på blodprøven!

Veldig glad i dag ja:) Hcg en min har bare steget denne uken så har nok en lite spire i magen alikevel:) 5 uker på vei i dag :)

Takk takk:) den steg fra 68 til 122 på 2 dager å fra 122 til 197 på 1 dag;) Så de va fornøyde me stigningen;) men de ville følge med på meg så skal på mandag også og måle. så ultralyd om 2 uker.

Jeg spottet på slutten (Fra 3 -5 til 4- 2)hele tiden mens jeg tok Crinone. Slutter da jeg sluttet med den.. Jeg er 4 uker og 5 dager på vei. Kan ikke vente på ultralyd! Er såå lenge å vente til 8 uker.. Når fikk du?

jeg tok UL da jeg var seks uker på vei[:D]kunne både se og høre hjertet slå da[:D]

Blir ingen Ul alikevel, bekreftet i dag at Hcgen er på vei nedover så ble nok en SA ja:( Men sånn er det, klar for fryseforsøk:)

huff da[:(] sender en god klem og ønsker masse lykke til neste gang[:)]

Ser dårlig ut sor meg å mini69..er 5 +2
Ser ut som jeg mister da jeg spotter svart?? og hcg min har stige kun fra 156-377 på ei uke! ;(
Vi får bare se frem til eggene på frys..

Trist :( du kom en uke lenger enn meg da, men vi håper på fryseforsøket da:) Har du mange på frys?

Back
Topp