Gravid Mage

har kommet litt mage..men det er det bare jeg som vet egentlig... kjenner det på arbeidsbuksen, strammer godt..

jeg tror litt at det kommer an på høyden din om når magen vises...og om du har forover eller bakovervendt livmor...og om du har født før...så tror jeg det vises tidligere at det er en gravidmage om en er slank..er man overvektig så skal mman litt lengre ut i svangerskapet før magen blir rund og får slik gravidform.. hvis du skjønner hva jeg mener...

jeg var overvektig sist svangerskap, og det tok en stund før magen syntes...var noen som komenterte magen rett etter at jeg sa jeg var gravid, og noen tok meg på magen...men da hadde jeg ikke fått mage enda, var 4 mndr på vei, fikk vel ikke mage før jeg var godt over 5 mndr..altså gravid-mage...hadde jo fleskemage fra før da [8D]

Ja æ kainn sei m en gång at æ e lita på høyda :P
Familien å vænnan mine plage mæ før at æ e så lita [:'(]
Men men..
Ja har nu litt "flæsk mage" æ å..men e kje sånn kjæmpe masse..
Mærka at folk har trudd fleire gång tilliare om æ e gravid før at æ har sånn mage,men d e før at æ har vært kjæmpe tynn både på barneskoln å ongdomskoln,først når æ bynt på Videregående bynt æ å lægge på mæ..

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke mage før ca uke 20..
kom på ultralyd i uke 16, sa jeg trodde jeg var ca 16 uker på vei, men jormora sa hun var i tvil, siden magen min fortsatt var helt flat[8D] men når hun fikk se bebissen var jeg så langt på vei som jeg trodde[:)]

denne gangen er magen kommet litt frem nå i uke 10..
det har nok noe med at det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid sist[:)]

ORIGINAL: Natepia

Lure på om aille har bynt å få mage som vises at dåkker e gravid?[:D]

Vises kje nåkka særli på mæ ennu :0 e så kjeeedeli..
Av å t føles d som om at æ kje e gravid..men men..d kjæm væll ætter kvært..

HEr syntes magen godt...[:D] jeg er 13 uker

Magen synes godt her også, men det teller kanskje ikke i og med at det er to. Jeg lurer riktignok på hvor stor den skal bli, når den har blitt så stor allerede... Jeg er større nå i uke 13 enn jeg var i uke 20 sist.   Hjelp[&:]

Back
Topp