Gravid Mage

Natepia

Glad i forumet
Lure på om aille har bynt å få mage som vises at dåkker e gravid?[:D]

Vises kje nåkka særli på mæ ennu :0 e så kjeeedeli..
Av å t føles d som om at æ kje e gravid..men men..d kjæm væll ætter kvært..

vet ikke om jeg akkuratt kan si gravid mage, men litt rundere har jeg da blitt.. men så har jeg også noen kilo for mye, så da syntes det ikke så godt :)

Jeg vil ikke si jeg har noe ekstra mage, skal ikke ta nye bilder før litt ut i uke 10[:)]

Men er det sånn at slanke jenter får fortere gravidmage eller er det omvendt??

Jeg synes jeg har fått skikkelig mage, ganske stor til å være 3 1/2:s
Så ja, mammabukser er det eneste som funker, litt uvant med det høye livet i buksa!

men magen kommer etterhvert den også, bare å glede seg;)

Ja,æ har hørt at de som e slank får fortar gravidmage.

Einaste som æ har mærka i d siste e at æ klare kje å gå dongeri bokse,eller andre bokse som stramme sæ over magen min..[:D]
Så har kjøpt mæ to mammabokse.. eller går d i joggebokse :P

Jeg fikk problemer med å ta på jeans for flere uker siden jeg...hehe tror jeg ble fort oppblåst.. men burde vel snart tenke på å kjøpe noen mammabukser[:)]

Hehehe..ja e nånn uke sia æ bynt å gå m joggebokse..men e nettopp æ måtte kjøpe mæ mammbokse :P

Har begynt å få litt mage ja.... blitt veldig glad i buksene mine som har strikk i livet [:)]

Jeg fikk mage, rumpe og lår i uke 5. det kom over natta. Så har hatt litt strev med å skjule det. Men har gått bra. Er ikke sånn supertynn fra før av så når jeg har fått spm om jeg var gravid ( SATANS frekke folk) har jeg sagt at jeg har lagt på meg.. Har gått i mammabukse lenge, men i den siste uken har det blitt litt mer gravidform på den, og da er det litt mer koselig.

Fått litt mage, men hadde større mage sist gang. Den er veldig stor om kvelden da. Måtte ut å kjøpe meg gravid bukse i dag[:)] Det var herlig å slippe stramme bukser[:D] Lurer på om jeg klarer holde det hemmelig på jobb til uke 14 (skal ha ul da).

Magen kom for to dager siden. Bikka over i uke 13 også bare var den der. Bitte liten rund kul foran. Men den syns bare hvis jeg går med tighte klær.

Heldig dåkker e [:D]
Samboer meine æ har fått litt mage,men lægg liksom kje mærke t d sjøl [;)]

ORIGINAL: Natepia

Heldig dåkker e [:D]
Samboer meine æ har fått litt mage,men lægg liksom kje mærke t d sjøl [;)]

Har du tatt bilde, uten klær og sett? Da vil du nok sjå om det er mage der[:)] Om ikkje, så kjem det fort no[:)]

eg har fått litt mage, ingen av buksene mine passer uten om jogge bukser, eg plede å gå i bukser i størelse 38 men nå må eg gå i 44... rundt magen. ser veldig domt ut rundt lårene og det.... hehe ..  så eg har vokst... prøvde å finne mammaklær i butikker men mange har sluttet og en må begynne å handle på nette, så tror eg satser på tunika og taits[:D] eg er nyligt kommen inn i uke 12.

Jaa får prøve å ta et bilde å se [:D]
Men så har æ jo litt på kroppen fra før a [;)]
Så e nok dæffør at d ennu kje vises så godt :))

Jah, her vises det. Ser blubbete ut[&:] Og er ganske "slank" fra før (liker ikke å si det om meg selv, men alle sier at jeg er det så...).
Det er kul liksom, men synes og jeg har eeeest ut og det er mere enn kul på magen. Men vekta har bare gått opp ett eller 2kg og har ingen problemer med å ha på meg dongeribuksene mine[:)]
Det blir vel mere[:D]

jeg var kraftig fra før.har veldig gravid mage fikk det i uke 8ca
nå har hoftene blit lit breiere å mgen gjik lit ned men gjik opp i gjen..hehe..ikke lakt på me mye egnetli.
<-------bilde i avtaren er tat i uke 8

Tja..veide mæ sist æ va ho JM,då hadde æ gådd opp 2 kg..:P

Back
Topp