Gravid-mage

Jeasta

Betatt av forumet
Hvor tidlig begynner magen å vises litt til dere? Når man selv står i speilet å ser..
Gleder meg så veldig til å se magen begynne å vokse og vite at det er et nytt vidunder der inne :)
 
selve knøttet er ikke stort enda.. så kan vel ikke kalle det babymage.. men ja.. jeg har fått mage! er så sykt oppblåst.. sånn som jeg er nå var jeg kanskje i uke 20 forrige gang :p
 
Hehe :) Til å begynne med så er det vel ganske langt nede, for jeg er så hard nederst i magen over "hårfestet" ;) Kan ikke huske at det har vært sånn.. :) Klarer ikke huske hvor tidlig det var på mine forrige graviditeter dessverre
 
De to andre gangene har jeg vel vært iallfall 16 uker før det har vistes skikkelig babykul men etter hvert svangerskap har det blitt mer og mer polstring på magen så får se når den dukker opp denne gangen. :)
 
Har med begge mine sv.skap fått tidlig mage, veldig stor! Men etter 6-7 mnd så har jeg brukt å stoppe opp litt, da legger jeg på meg på andre plasser på kroppen. Nå er jeg oppblåst, kjenner buksene mine strammer, men ingen mage enda :)
 
jeg hadde synlig babykul i uke 12 sist:) og ble veldig oppblåst fra uke 4-5 til uke 10-12

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
fikk vel en liten kul rundt uke 13 sist. her er det kommet mage. men mest pga at den er oppblåst. bra jeg fikk mange vide gensre til jul:) hihi
 
Ingen antydning her enda. Er ikke oppblåst en gang slik jeg var sist, da hadde jeg stor oppblåst mage fra uke 5 som forsvant rundt 10. Babymagen kom i uke 12, da nådde livmora akkurat over navlen :) spent hvordan det bli denne gangen. Har hørt at det er vanlig å få mage tidligere når man har vært gravid før.
 
Jeg fikk jo Amanda i Mai. Men babymagen kom ikke før Februar! Jeg bar henne godt inni meg. Jeg er ganske lang og lang i ryggen, så det spiller nok en rolle :)
 
sandrapusen.. skjønte ikke helt? :p trukke det spiller noen rolle om man er kort eller lang? hehe
 
jeg er 176 og ca 60kg.. magen kommer fort på meg.. så tror ikke høyde spiller noen rolle.. men om man bærer lagt bak så kan det jo ha noe å si..
 
Høyde har ikke stort å si. Ei jeg kjenner er bare 160 høy og brukte sine vanlige jeans frem til fødselen. Hun hadde ikke stort mage kan man si, men gutten var 3600 da han kom og 51 cm lang ;)
 
Rundt 13-14 uker :) fikk tidlig!! Mn frykter hemmeligheten blir vanskelig å holde denne gang... Håper magen ikke kommer før hvertfall uke 14-15 så jeg kan skjule den litt lengre enn sist!
 
Har bollemage fra før, så regner ikke med at det vises før eg e et godt stykke på vei.. I mai kanskje?
 
Back
Topp