Gravid, lite symptomer

Anneanne

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg satt inn 1 fryst blastocyst 13 april og fikk positiv test 26 april.
Vi har prøve å bli gravide i flere år og er naturligvis vanskelig å tro at jeg endelig er gravid!

Men så kommer bekymringene.. jeg har siden test hatt veldig lite symptomer på graviditet. Har siden da tatt 6(!) tester til, som helt klart er positive.

Er det noen andre som har vært gravide uten særlige symptomer?:anyone

Det er heldigvis en god del som slipper symptomene på graviditet, og ved positiv test er sjansen for at alt går bra med embryoet større enn at det går galt. :) Gratulerer! :Heartred (Og om du er så heldig å være symptomfri gravid så burde du egentlig være veldig takknemlig. :knegg: )

Jeg hadde akkurat det samme når jeg gikk gravid. Hadde så utrolig lite symptomer at jeg trodde liksom ikke jeg var gravid! Var kjipt til jeg hadde en ul i uke 10, da greide jeg å slappe mer av. Fortsatt nesten ingen symptomer før bekkenløsningen kom når jeg var nesten 5 måneder på vei... [emoji23]

Hei!

Vi har prøve å bli gravide i flere år og er naturligvis vanskelig å tro at jeg endelig er gravid!

Men så kommer bekymringene.. jeg har siden test hatt veldig lite symptomer på graviditet. Har siden da tatt 6(!) tester til, som helt klart er positive.

Gratulerer med spire i magen!

Med førstemann hadde jeg ingen andre symptom enn utenlitt mensen.
Etterhvert (uke 7-8) kom de ømme puppene.

Hei og gratulerer
Jeg må skrive noe, pga datoen :)

I fjor, 2017 ble det satt inn 2 egg på 13.april
(Uthenting 10.april)
Ett av eggene vokste videre og 18.mai hørte jeg hvordan gynekologen sa "hipp hipp hurra, her er det et liv!!"
Hadde absolutt ingen symptomer. Jeg bestilte tidlig ultralyd 4 ganger!! (Det er mye penger)
Kjøpte doppler i uke 13.
Jeg hadde angst at lille lever ikke lenger osv. Fordi ingen symptomer.
Har hadd 4 ma/sa og en dødfødsel før så du må skjønne mine bekymringene.
Men i dag har jeg et lite jente som er den vakreste i hele verden.
Jeg ønsker deg lykke til og håper at alt går bra.
Det hjalp ikke meg at alle sa at jeg skulle være lykkelig at jeg hadde ingen symptomer, men kanskje det hjelper deg.. "du må være glad at du har ingen plager "

Tusen takk for fine svar og lykkeønskninger! En liten oppdatering: siden sist har jeg fått mer symptomer. Har vært veldig trøtt og småuggen/kvalm stort sett hver dag. Jeg har også vært på UL og sett og hørt hjertet på lille slå! for en fantastisk opplevelse♡ så nå er det bare å krysse fingrene for at dette skal gå hele veien i mål!

Tusen takk for fine svar og lykkeønskninger! En liten oppdatering: siden sist har jeg fått mer symptomer. Har vært veldig trøtt og småuggen/kvalm stort sett hver dag. Jeg har også vært på UL og sett og hørt hjertet på lille slå! for en fantastisk opplevelse♡ så nå er det bare å krysse fingrene for at dette skal gå hele veien i mål!

Gratulerer så mye [emoji173]️

Hei!

Jeg er 10+3 i dag og merker ingenting annet enn at jeg er oppblåst.... :)

Hei!

Jeg var kjempe heldig! Følte meg ikke gravid før jeg fikk stor mage og kjente spark. Ingen kvalme, bekkenløsning, vondter osv. Fikk veldig lyst på sylteagurk og lakris en liten periode, og jeg orket ikke smaken av kaffe.

Man må ikke ha symptomer for at det skal være en "frisk" graviditet.

Back
Topp