Ønskemamma2022
Glad i forumet
Noen som har opplevd kvalme og diaré, ikke kvalme og oppkast….?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja snakka med lege om det. Var helt normalt med diare og kvalme hormoner som jobber i kroppen og påvirker tarmene.Noen som har opplevd kvalme og diaré, ikke kvalme og oppkast….?
Gud bedre…. Ja dette var ille….Ja snakka med lege om det. Var helt normalt med diare og kvalme hormoner som jobber i kroppen og påvirker tarmene.

Holdt på i 2 dager nå….det var jo rett etter positiv test Det var helt likt for meg. Håper det roer seg etterhvert for degGud bedre…. Ja dette var ille….Holdt på i 2 dager nå….det var jo rett etter positiv test
![]()

TakkDet var helt likt for meg. Håper det roer seg etterhvert for deg![]()

Hatt løs mage hele første trimester, er 10 uker på vei. Med førstemann var det motsattNoen som har opplevd kvalme og diaré, ikke kvalme og oppkast….?
Løs mage som i vannkranHatt løs mage hele første trimester, er 10 uker på vei. Med førstemann var det motsatt![]()

?Hehe ikke såå ille, men til forskjell fra førstemann hvertfallLøs mage som i vannkran?
Få i deg nok drikke om du kan! 
Hadde det de to-tre dagene rundt positiv test denne gangen selv. Gikk over like fort som det kom, og nå er magen mer treg.Noen som har opplevd kvalme og diaré, ikke kvalme og oppkast….?
Fy fader jeg har hatt det siden torsdag og fikk positiv test tirsdag caHehe ikke såå ille, men til forskjell fra førstemann hvertfallFå i deg nok drikke om du kan!
![]()
grusomt

haha mulig det er noe annet også da 

Slitsomt!! Håper det roer seg!Fy fader jeg har hatt det siden torsdag og fikk positiv test tirsdag cagrusomt
Kvalm, hodeverk, sliten og ja…..alt jeg spiser kommer rett ut nestenhaha mulig det er noe annet også da
![]()

Ja grusomt, ikke mye enn får i seg så nå har det stoppet littJeg går gjennom nøyaktig det samme akkurat nå!!! Helt hinsides forferdelig… Ligger bare på sofaen og drikker farris![]()
takk gud…. Men kvalmer så fort jeg får i meg noe mat
Ai ai !Samme her.. Hadde det samme i svangerskap nr 3 også! Å i dag begynte i det igjen, liiite gøy og gå på jobb![]()

tenkte ett øyeblikk det kunne være ett virus eller corona men tror ikke det når det startet 2 dager etter positiv test