Gravid/kropps pute

Sniker fra oktober her. Jeg kjøpte BBhugme rundt uke 14 og det er helt klart mitt favorittkjøp for svangerskapet :) sov med den fra starten, men det var ikke før uke 20+ når magen begynte å komme at den ble brukt ordentlig, hjelper veldig for å få justert stillingen når ulike vondter fra halsbrann til vond rygg begynte å komme senere i graviditeten! Jeg brukte den også en del som støtte i sofa/seng når jeg leste/PC osv. Det gjenstår å se hvorvidt den er brukbar som ammepute/babystøtte her (har hørt den er mindre praktisk for det) , men for svangerskapets del har den vært helt topp og verdt prisen for meg.

Kan også nevne at mannen ikke alltid var fornøyd med den siden den er så stor og tar plass i sengen, men han ble vant til den han også ;)

Bbhug me er helt fantastisk. Hadde den i forrige svangerskap. Jeg syns den var utmerket til amming også[emoji3]

Åh de er så fantastiske! Var helt avhengig av å sove m ei slik svær pølse sist :-) husker ikke hva den het, men vil ha en denne gangen også. Den var altfor svær til å bruke som ammepute :-)

Har bestilt meg en Bb hugme, gleder meg til den kommer. Mannen er kjempe misunnelig og vil ha en selv, haha !!

Har bestilt meg en Bb hugme, gleder meg til den kommer. Mannen er kjempe misunnelig og vil ha en selv, haha !!

Haha, samboeren lånte min til stadighet forrige svangerskap. «Så vondt i ryggen skjønner du..» [emoji5]

Finnes det noen andre alternativer til bbhugme? Som ikke er like dyre? Synes det er en opprivende pris selv om den sikkert er helt super altså

BBhugme er beste støtteputen man kan få ta i. Mye bedre enn å bygge opp med masse puter eller en sammenrullet dyne. Er som en lang og myk sakkosekk. Elsker min. Fant den frem med en gang jeg fikk positiv test.
Som ammepute er den imidlertid ikke min favoritt. Stor, vanskelig å finne perfekt form/støtte, og den bråker. Ville heller ikke brukt den som babynest. Den har ikke noen bunn, og kantene blir veldig høye.
Syns likevel den er verdt hver krone :smiley-bounce022

Finnes det noen andre alternativer til bbhugme? Som ikke er like dyre? Synes det er en opprivende pris selv om den sikkert er helt super altså

Fant en på babybanden som kostet 699 og en til 999. Er det lov til å legge inn link? Så kan jeg gjøre det :)

Må bare si at jeg har oppdaget at de som koster 6-700kr er små, ment mere som amneputer enn gravidpute.

Ja, den jeg fant til 700 kr ser veldig liten ut.. Den het "Støttepute" og lå under gravidkategorien, men tror ikke jeg hadde vært såå fornøyd med en så liten en. Det er nok smak og behag:happy:

BB hug me [emoji7] kan vaske både puta og trekket. Den ble med meg til og med på fødselen av jenta mi i 2017 [emoji4]

BBhugme er beste støtteputen man kan få ta i. Mye bedre enn å bygge opp med masse puter eller en sammenrullet dyne. Er som en lang og myk sakkosekk. Elsker min. Fant den frem med en gang jeg fikk positiv test.
Som ammepute er den imidlertid ikke min favoritt. Stor, vanskelig å finne perfekt form/støtte, og den bråker. Ville heller ikke brukt den som babynest. Den har ikke noen bunn, og kantene blir veldig høye.
Syns likevel den er verdt hver krone :smiley-bounce022

Når jeg har brukt den som babynest har han ikke ligget nedi på den måten nei, har lagt han oppå slik at det blir litt støtte rundt. Men enig i at det ikke erstatter babynest, for man kan jo ikke gå ifra :)

Jeg har ønsket meg bbhugme puten til bursdagen pga jeg bruker laaaang til på å finne god sovestilling (er bare 11+0 men likevel) hver natt..
lurt å sjekke prisjakt for 1500kr er litt vel dyrt synes jeg.

Finne en brukt på FINN? Trekket er jo vaskbart. :)

Jeg har ønsket meg bbhugme puten til bursdagen pga jeg bruker laaaang til på å finne god sovestilling (er bare 11+0 men likevel) hver natt..
lurt å sjekke prisjakt for 1500kr er litt vel dyrt synes jeg.
Den var på tilbud til 999kr forgje helg, angrer på at eg ikke kjøpte meg en gang eg såg det, for glemte jo selvfølgelig hvilken butikk eg hadde sett det i :(

Back
Topp