Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer den bbhugme-puten selv, hører så veldig mye bra om den
Jeg kjøpte bbhugme fra ei på finn. den er veldig behagelig å bruke på natta
Det kan vaskes Jeg har ikke prøvd den til amming men håper at den funkerVurderer den selv også, men har hørt at den er litt stor når man skal amme et barn men om man får tvillinger er den fantastisk. Også er det selvfølgelig prisen Litt usikker på om jeg vil kjøpe slike ting brukt pga hygiene, men du kan sikkert vaskes?
Jeg har bbhugme. Elsker den! Brukte den mye da bekkenet begynte å krangle litt forrige svangerskap. Den er jo litt stor, men jeg synes det var veldig greit å bruke den som ammepute. Når mini sovnet etter amming, tok jeg den av meg og lot han sove på/i den ved siden av meg (han våknet hvis jeg løftet han opp). Så veldig fornøyd [emoji4]
Kan det brukes for å støtte magen litt når den blir større? Husker jeg brukte hele dyna mi som en pølse under magen sist når jeg skulle sove.
Så kjektJa er det man kan bruke den til, også er den ammepute og babynest om jeg har forstått det riktig
Da blir det den når du skrev det du skrev, da trenger jeg vel nesten ikke og kjøpe babynest heller? For om jeg forsto deg rett så blir denne da som et babynest
Jeg er veldig fornøyd med min bbhugme, men man blir avhengig. Jeg sov borte nå i helgen og hadde den ikke med meg, lenge siden jeg har sovet så dårlig gitt.