Gravid kosttilskudd

Angelise

Elsker forumet
Er det noe som er veldig bra å ta ved siden av folat tablettene? Og i såfall hvorfor?

Tenker da på denne lifeline :)

Sniker fra oktober 2014! :) Jeg spydde HVER dag av dette kosttilskuddet. Jeg ga opp i uke 8-9 ca, og prøvde på nytt ca i uke 25, men spydde fremdeles. Og da var det 13 uker siden kvalmen hadde gitt seg... Prøv de i rosa pakke fra Nycomed? :)

Sniker fra oktober 2014! :) Jeg spydde HVER dag av dette kosttilskuddet. Jeg ga opp i uke 8-9 ca, og prøvde på nytt ca i uke 25, men spydde fremdeles. Og da var det 13 uker siden kvalmen hadde gitt seg... Prøv de i rosa pakke fra Nycomed? :)
Såpass ja!? Vet ikke hvorfor det skal være bra å ta det. Gjorde ikke det med første.
Har nycomed også en slik kosttilskudd pakke?

Jeg tar bare vanlig tran og D-vitaminer ved siden av. Får i deg litt av vært gjennom tran evnt kapsler :)

Skal vel helst ikke ta noe med folat sersom man allerede tar folat tabletter. Har noe med at de kan kamuflere b vitamin mangel.

Jeg tar tran, folat og multuvitamin. Hun på apoteket mente dette var en lur kombo da jeg hadde litt ekstra behov siden jeg ammer og er gravid.

Hva koster denne?
Hvor mange tabletter tar du for dagen?
Hei :-) Det er 4 stk piller, ganske store.. Men de inneholder alt fra folat til viktige vitaminer og omega fettsyrer :-)

De har egne pakker for 1,2 og 3. trimester samt en for ammende. Koster vel litt over 200,- pakken :-)

Back
Topp