Gravid klær ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Skal dere kjøpe Fks ny vinterjakke nå som vinteren kommer ? vi skal jo gå gravid nesten hele vinteren , og det kan jo bli ganske så kaldt. tviler på at jakken min i xs som passer perfekt akuratt nå passer i desember fks :p sist jeg var gravid ble jeg jo gravid i januar så trengte aldrig og kjøpe noe større jakke siden det var sommer når jeg begynte og bli stor :pforgie gang kjøpte jeg aldrig noe gravid klær heller,,, men nå er man faktisk ganske gravid i desember og da er det jo jul og nyttår og hadde jo vært greit med en fin kjole som satt fint ;) skal dere kjøpe 'Gravid' fin tøy til å bruke i jula ? oog om noen har tips til noen gode fine gravid vinterjakker eller fintøy fine kjoler, topper som man kan bruke O.l så tar ihvertfall jeg gjerne imot tips .. og når man Fks kjøper gravid klær i kjøper man da den samme størrelsen man bruker til vanelig i vanelige klær ? Jeg er helt grønn på dette jeg :p

Tror eg ville gått med vanlige klær så langt det lar seg gjøre, om ingenting passer lengre er det greit å kjøpe noe inn. Lenge til vi blir så veldig stor, vanskelig Å se for seg :p

Tror eg ville gått med vanlige klær så langt det lar seg gjøre, om ingenting passer lengre er det greit å kjøpe noe inn. Lenge til vi blir så veldig stor, vanskelig Å se for seg :p
Hehe ja sant det ; ) kjøpte faktisk ikke noen nye klær sist utenom en vanelig genser. Ingen mammaklær som det heter Hehe. Kommer til og gå med klærne mine så lenge de passer, men syntes ikke det er noe pent om magen blir så stor at genseren min blir én mage topp :P tviler egentlig på at min nåværende jakke passer i desember .. vil tro jeg fått litt stor mage da (A) :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Gidder ikke kjøpe ny jakke. Gikk ned 12 kg før jeg ble gravid då har en del å gå på i gammel klær. Kjole har jeg fått av ei venninne

Gidder ikke kjøpe ny jakke. Gikk ned 12 kg før jeg ble gravid då har en del å gå på i gammel klær. Kjole har jeg fått av ei venninne
Det er jo greit :) vi vet jo aldri helt kor stor vi blir :)jeg har masse topper som er veldig store egentlig, tipper de passer selv om magen blir stor :) men forleni ikke fått noe mag xD

Det er jo greit :) vi vet jo aldri helt kor stor vi blir :)jeg har masse topper som er veldig store egentlig, tipper de passer selv om magen blir stor :) men forleni ikke fått noe mag xD
Forlebi , mage

Hehe ja sant det ; ) kjøpte faktisk ikke noen nye klær sist utenom en vanelig genser. Ingen mammaklær som det heter Hehe. Kommer til og gå med klærne mine så lenge de passer, men syntes ikke det er noe pent om magen blir så stor at genseren min blir én mage topp :p tviler egentlig på at min nåværende jakke passer i desember .. vil tro jeg fått litt stor mage da (A) :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Kanskje bruke noen genserjakker trenger ikke alltid å lukke dem. Har man en lang topp som er romsli ser det sikkert greit ut :) jeg har masse av dem xD

Har allerede kjøpt meg vinterjakka. Men kjøpte str M istadenfor S. Hjelpe nok litt på ;) Kjeme nok ikkje te å invistera i egen gravidjakke. Godt med ullkler på oss so holde me nok varmen om me ikkje får jakkane igjen :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle egentlig ikke qote deg ista hehe. Her har jeg like stor mage som jeg hadde da jeg fikk datteren min. Men så ikke gravid da, bare at jeg hadde lagt på meg hehe

Tenkte å kjøpe lik jakke som typen har fra Jula. Men kansje jeg bare låner hans :p
prøver nok lengst mulig å bruke tøyet jeg har nå. Eller kjøper strørre str vis jeg trenger.
Frister ikke å kjøpe mammaklær. Da olabukse,jogggebukse og hettegenser er det jeg
trives best i. Men tror HM skal ha en fin avdeling med klær :)

Jeg skal bruke kåpa mi som jeg har hatt i 3-4 år :) Brukte den når jeg gikk med storesøster og husker det var så innmari rart å ha den på på hjemturen fra sykehuset fordi den gikk rett ned igjen.. haha :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Eg fekk i mars sist... Kjøpte ikkje noko ny vinterjakke.. Eg hadde ein gamal og romslig ein som eg brukte heilt på slutten av svangerskapet:) eg kjøper gravidklær i same størrelse som eg vanligvis bruker.. Men heilt på slutten av graviditeten er det godt å ha ei bukse i ein størrelse større enn vanlig;)

Tenkte å kjøpe lik jakke som typen har fra Jula. Men kansje jeg bare låner hans :p
prøver nok lengst mulig å bruke tøyet jeg har nå. Eller kjøper strørre str vis jeg trenger.
Frister ikke å kjøpe mammaklær. Da olabukse,jogggebukse og hettegenser er det jeg
trives best i. Men tror HM skal ha en fin avdeling med klær :)
Skulle gjerne ha lånt typen sin , elsker den jakke hans :D hehe kjøpte den til han til jul ifjord. Men da har jo ikke han noe og gå i :P . har bare ei jakke å den sitter akuratt perfekt så ikke mye og gå på :P vis jeg evt kjøper jakke så blir det ei jeg kan bruke når jeg ikke er gravid også selvsakt ;)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Kanskje bruke noen genserjakker trenger ikke alltid å lukke dem. Har man en lang topp som er romsli ser det sikkert greit ut :) jeg har masse av dem xD
Hehe jeg har bare en jeg men er i xs så tipper den kommer til og se ut som en mage topp haha :P har bare en jakke å som sitter perfekt ikke så mye og gå på hehe.. kanskje jeg må kjøpe noen nye romslige genserjakker er jo kjempe deilig og gå også ;)

Skulle gjerne ha lånt typen sin , elsker den jakke hans :D hehe kjøpte den til han til jul ifjord. Men da har jo ikke han noe og gå i :p . har bare ei jakke å den sitter akuratt perfekt så ikke mye og gå på :p vis jeg evt kjøper jakke så blir det ei jeg kan bruke når jeg ikke er gravid også selvsakt ;)

Ja,det jakak er drit god. Ogsså koster det vel ike mer en 200-300 kr,- elsker den digg pelsen på hetta <3
Har masse gavekort der fa bryllupet. så får se om det blir en egen ellers låner jeg bare :p

Har lyst å kjøpe meg en gravidjakke, så gjør nok d :)

Back
Topp