Gravid, jeg??

Camilla1995 ♛

♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken
Oktoberskattene 2015
Tenkte jeg kunne starte en egen tråd med testene mine, i stede for å spamme ned tyde-tester-tråden :)
Jeg sluttet på p-piller for 2-3 mnd siden, og siden det har jeg og kjæresten prøvd å lage en liten baby.
Forrige måned var jeg SÅ sikker på at jeg var gravid, hadde så utrolig mange symptomer :eek: Ble desverre skuffet når en test slo ut negativt, og tanta kom på besøk. Denne måneden har jeg ikke hatt noen symptomer nesten, eneste er litt tett i nesen, og vondt på høyre side av magen. Er også totalt opphengt i mat, sitter hele dagen på jobb for å lete etter god mat, og sitter seriøst og drømmer om komle(raspeballer) og komlekjøtt hele dagen!!
Testen for morro skyld i går kveld(3.september) og da kom det en svak strek!! Tok også en i dag(4.september) og kom også strek da, litt sterkere!!! :eek::eek::eek: Begge kom også innen fristen, og man ser dem godt. Tittet bare bort på testen jeg tok i dag mens jeg sminka meg, og det så jeg streken godt, selv om den var svak. Kanskje ønsket mitt om baby blir oppfylt nå? Håper det:Heartblue:Heartpink Om jeg er gravid nå, så blir terminen i Mai <3

Håper dere vil følge denne tråden videre:love7

Vedlegg

• 10583161_309735729199109_707904893_o.jpg
    10583161_309735729199109_707904893_o.jpg
    296,4 KB · Visninger: 119
Last edited:
Ingen tvil om at du er gravid :) gratulerer så mye :) og velkommen til oss

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Gratulerr. De var sterkere enn mine da jeg fikk positiv på digital:-) lykke til!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! Strekene vises veldig godt, så det er ingen tvil :D Hurra!

Så gøy å høre :) Gleder meg til å ta enda to tester i dag og i morgen, bare for å ha enda flere "bevis":rolleyes:

Gratulerer:). Du er nok gravid:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Var nede hos helsestasjonen nå, var redd siden jeg brukte ebay tester, men jeg er da altså gravid!! Fyfaen, for en god følelse❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer:)

Tusen takk alle, har vel ikke gått helt opp for meg enda! I dag er jeg i uke 5(i følge egenutregnet termin) <3

Jippi!! Gratulerer, igjen ;)

Back
Topp