D DobbyHP Glad i forumet Septembergull'17 16 Jan 2017 #41 Evigheter siden jeg har spist salami, men nå som jeg er gravid og ikke kan spise det har jeg plutselig lyst på det graviditet altså hehe
Evigheter siden jeg har spist salami, men nå som jeg er gravid og ikke kan spise det har jeg plutselig lyst på det graviditet altså hehe
S Snøhvit123 Elsker forumet Septembergull'17 16 Jan 2017 #42 Jeg har så innmari lyst på flatbrød med salami, strandaskinke og eggerøre
Tutti Glad i forumet Himmelbarn 17 Jan 2017 #43 Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 skrev: Usj, skal på ferie selv om ikke lenge. Ble litt annerledes enn tenkt det og Klikk for å utvide … Haha, ja! Får gjøre det beste ut av det. Kommer til å bli hun sære som ikke skal ha isbiter i glasset og ikke vil ha noe av de gode skinkene
Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 skrev: Usj, skal på ferie selv om ikke lenge. Ble litt annerledes enn tenkt det og Klikk for å utvide … Haha, ja! Får gjøre det beste ut av det. Kommer til å bli hun sære som ikke skal ha isbiter i glasset og ikke vil ha noe av de gode skinkene