Gravid-issues

Jeg har lyst på salami. Supersalami. Ååååå :/ har kjøpt inn masse skinkepålegg, men har ikke lyst på deeeet. Hvorfor skal man alltid ha så lyst på det man ikke kan få?
Komisk at det skal være sånn. Jeg satt og fantaserte om fenalår her om dagen [emoji23] hadde egentlig tenkt til å kjøpe inn i jula, men hadde en mistanke om at jeg var gravid som jo ble bekreftet. Føler meg snytt! [emoji36]

Snus. Så vanvittig </3 og rødvin. Og øl. Og salami!! Og fetaost! Og brie.

Arla apetina kan du spise, men ekte feta må nok vente :/ åh, rødvin.... fikk så mye god rødvin til jul. Håper jeg klarer å oppbevare den bra i nesten 2 år, sånn at jeg kan kose meg med vinen da :)

Komisk at det skal være sånn. Jeg satt og fantaserte om fenalår her om dagen [emoji23] hadde egentlig tenkt til å kjøpe inn i jula, men hadde en mistanke om at jeg var gravid som jo ble bekreftet. Føler meg snytt! [emoji36]

Ikke sant :) vi pleier å ha spekemat på bordet på nyttårsaften som vi snavler i oss mellom kalkun og fyrverkeri. Alle lurte på hvorfor jeg ikke spiste. Måtte jo bare skylde på at jeg var så mett. Bare timer tidligere hadde jeg fått positiv test. Følte jeg satt der og siklet etter spekematen, så om unskyldningen min var troverdig er heller tvilsomt ;)

Samme her. Ungene spiser salami og jeg lengter! Hehehe

Jaaaaaaa!!! Smurte matpakke til eldste, han skulle ha salami sa han. Begynte nesten å grine der jeg sto, haha huff :S

Samme her. Ungene spiser salami og jeg lengter! Hehehe

Jeg smurte matpakker til barna som ville ha strandaskinke på skiva idag. Jeg var såååå nærme å putte en skive i munnen, da det plutselig kom over meg at dette er fy fy :(
Spiste mye spekemat i jula da, før jeg fant ut at jeg er gravid :(

Jeg har lyst på snop hele tiden, men kan ikke spise det hele tiden. Spesielt salt potetgull :P La på meg en del i jula, og nå som jeg er gravid kan jeg jo ikke aktivt slanke meg. Skulle ønske jeg heller ville ha gulerot og eple liksom ;)

Jeg vil ha spekemat og masse gode oster :woot:

Jeg signerer på fenalår! Sambo saltet selv både lammelår og hjortelår til jul og det er fortsatt MYE igjen og det lukter såå godt. Får vann i munnen av å tenke på hvor godt det smakte!

Ost, vin og spekemat :( Drar til Spania på ferie nå, hadde gledet meg til mye tapas, som nå blir litt innskrenket :P

Vi har et halvt fenalår liggende og det frister jo ekstra nå når jeg ikke kan spise det :( ble en del av det i jula før jeg visste at jeg var gravid.. :S

Back
Topp