Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også savner spekematog tanken på at jeg kunne ta meg et glass vin når jeg har lyst
hvilket er helt latterlig, siden jeg kanskje drikker en flaske vin tilsammen på 365 dager
![]()
Stek spekeskike - enten på pizza, i ovnen på stekebrett eller panne. Hjelper litt
Men reker og fetaost er vel ikke noe problem? Fetaosten skal vel være av pasturisert melk, og relativt nyåpnet da.åååh!! Kjenner altså det, at når man e gravid så har man lyst på alt som ikke er bra/lov!!
Snusen min savner jeg veldig!! Reker, spekkepølse, spekkemat, fetaost, alt!!![]()
Dette jeg fikk beskjed om i det forje svangerskapet :/ Men det må æ sjekke opp på nytt kansje [emoji14]Men reker og fetaost er vel ikke noe problem? Fetaosten skal vel være av pasturisert melk, og relativt nyåpnet da.
Jeg googlet meg hvertfall frem til det med fetaost sist. Reker er jeg ikke så glad i, men finner det ikke på listen over nei-mat. Kan jo være jeg tar feil, var bare et raskt google søkE det gravid??
Dette jeg fikk beskjed om i det forje svangerskapet :/ Men det må æ sjekke opp på nytt kansje [emoji14]
Men reker og fetaost er vel ikke noe problem? Fetaosten skal vel være av pasturisert melk, og relativt nyåpnet da.
Ikke all fetaost! Trur den som er i lake er Ok, apetina eller hva den heter?!ER FETA OST FY MATcrap... åt mye i går '
må Google meg ei liste trpr jeg
Ikke all fetaost! Trur den som er i lake er Ok, apetina eller hva den heter?!![]()
Jeg har lyst på salami. Supersalami. Ååååå :/ har kjøpt inn masse skinkepålegg, men har ikke lyst på deeeet. Hvorfor skal man alltid ha så lyst på det man ikke kan få?