Gravid-issues

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Jeg savner spekemat. Så veldig!

Kjør gravid-issues og generelle første verdensproblem ;)

Jeg også savner spekemat :D og tanken på at jeg kunne ta meg et glass vin når jeg har lyst :D hvilket er helt latterlig, siden jeg kanskje drikker en flaske vin tilsammen på 365 dager :D

Jeg savner faktisk å ta meg en snus/glass vin. Selv om jeg snuser Max 1 om dagen og kan gjerne gå ukesvis uten. Å drikke gjør jeg nesten aldri. Spekemat liker visst ikke spira her for etter jeg ble gravid har spekematlukta gjort meg kjempekvalm Hahha :D

Jeg også savner spekemat :D og tanken på at jeg kunne ta meg et glass vin når jeg har lyst :D hvilket er helt latterlig, siden jeg kanskje drikker en flaske vin tilsammen på 365 dager :D

Kjenner meg igjen i den :p bare jeg har sååååå lyst på øl, alkoholfri frister ikke, det er en spesiell type de bare selger i gran canaria jeg har sååå lyst på! :p hadde helt dilla på øl under svangerskapet med første også (holdt meg selvfølgelig unna og det blir jeg å gjøre nå også!), drikker svært sjeldent, kanskje 3-5 ganger i året :p
Tror det er pga jeg vet jeg ikke kan få det som gjør at det frister extra mye, nå blir det jo godt over 2 år til neste gang jeg kan drikke alkohol :p

Spekeskinke fårepølse peperoni ....mmmmmm brukte mye energidrikk på morgningen for å våkne opp men det slutta jeg ubevisst med for 2 mnd siden men nå frister det sykt :p

åååh!! Kjenner altså det, at når man e gravid så har man lyst på alt som ikke er bra/lov!!
Snusen min savner jeg veldig!! Reker, spekkepølse, spekkemat, fetaost, alt!!:P

åååh!! Kjenner altså det, at når man e gravid så har man lyst på alt som ikke er bra/lov!!
Snusen min savner jeg veldig!! Reker, spekkepølse, spekkemat, fetaost, alt!!:p
Men reker og fetaost er vel ikke noe problem? Fetaosten skal vel være av pasturisert melk, og relativt nyåpnet da.

E det gravid??

Dette jeg fikk beskjed om i det forje svangerskapet :/ Men det må æ sjekke opp på nytt kansje [emoji14]
Jeg googlet meg hvertfall frem til det med fetaost sist. Reker er jeg ikke så glad i, men finner det ikke på listen over nei-mat. Kan jo være jeg tar feil, var bare et raskt google søk ;)

Savner snusen. Spesielt på jobb etter lunsjen når det har gått i ett hele formiddagen.
Blir å savne øl på brygga i sommer :)

ER FETA OST FY MAT :o crap... åt mye i går ':) må Google meg ei liste trpr jeg

Jeg fikk skikkelig lyst på fetaost i dag!!!! Og apetina feta var ok i forhold til det jeg klarte å lese meg til hvertfall ;)

Jeg har lyst på salami. Supersalami. Ååååå :/ har kjøpt inn masse skinkepålegg, men har ikke lyst på deeeet. Hvorfor skal man alltid ha så lyst på det man ikke kan få?

Jeg har lyst på salami. Supersalami. Ååååå :/ har kjøpt inn masse skinkepålegg, men har ikke lyst på deeeet. Hvorfor skal man alltid ha så lyst på det man ikke kan få?

Samme her. Ungene spiser salami og jeg lengter! Hehehe

Back
Topp