Gravid/Ikke-gravid

1+1

....
Hei.
Når viste Gravid/ikke-gravid testen deres positivt? Jeg tok en i kveld, kveldsurin og 5 dager til IKM. "Ikke-gravid" viste den. Et lite stikk, men lever fortsatt i håpet og tenker å vente med test nr.2 til IKM-dagen!

Ha en fin fredagskveld:-)

Min viste gravid 10 dpo! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg testet ikke positivt før 15 dpo!! (Fikk svaak skyggestrek lenge etter tidsfristen på 13 dpo). Så lenge TR ikke har kommet finnes det håp!
Ta en ny test om er par dager igjen. ;)

• Liker
Reactions: EJ
fikk gravid 1-2 uker når jeg var 9 dpo

Jeg testet ikke positivt før 15 dpo!! (Fikk svaak skyggestrek lenge etter tidsfristen på 13 dpo). Så lenge TR ikke har kommet finnes det håp!
Ta en ny test om er par dager igjen. ;)

Eg testa positivt først etter 8 dpo!

❤️Gutt Februar 2014❤️

Testa negativt 8 og 13 dager dpo. Gav litt opp håpet da, men når mensen ennå ikke var kommet 19 dpo så tok jeg nye tester. De var positiv, og den digitale viste at jeg var 2-3uker på vei :) så det er absolutt håp! Vanskelig å få negative tester, og like vanskelig å være tålmodig når man går og venter på at testen eventuelt skal bli positiv!

Lykke til :)

13 dpo

Jeg testa positivt med nr. 1 9 dpo, og med nummer 2 testa jeg positivt allerede 8 dpo. Men det er langt i fra normalen tror jeg. Ble også flytta to dager fram i forhold til menstermin, så egget festa seg nok veldig tidlig. Er 20+1 nå. Tror snittet ligger rundt 11 dpo, så du har gode sjanser enda :)

Jeg fikk positiv 3.september, noen dager før ikm. Vet ikke eksakt dpo, da jeg ikke aaaner når jeg hadde eggløsning!
Hadde første mensdag i siste mens 8.augst, tok eggløsningstest 11 dager etter første mensdag, men da var den allerede begynt å synke igjen, så da harjeg hatt tidlig eggløsning, så-regn i vei! haha.

Back
Topp