gravid igjen

iris29

Forelsket i forumet
hei jenter..

Da kan jeg visst flytte inn på termin i mai forumet, testet positivt i helgen :-) var vel ikke helt planlagt at de skulle bli fullt så tette... men jaja.. me gleder oss. og takker for at vi er så heldige til å så lett kunne få barn. Jeg gleder meg til å få et lite barn til:-)

Får gratulere jeg da å lykke til....blir nok så koseligt[:D][;)][:)]

OJ!!!

Er det mulig!!!!? Gratulerer. Så spennende, og rart.....

Vi har brukt kondom fra dag 1. Har ikke stolt på amminga. Vi har 2 unger nå, og det må vere nok for en stund!!!!Hihi....

vi bruker ingenting ennå, kansje jeg må begynne me kondom til jeg får satt inn spiral...har liksom glemt det litt ut, er jo snart 4 år siden jeg brukte noe...hehe

oi allerede!!Det var to tette det!
Lykke til med spira da [:D]

Jøsses[:D] Så koselig da!!
Gratulerer så masse!

Åhhh du er heldig!!!!!
GRATULERER SÅ MASSE FRA MEG!!!![:)]
Lykke til med det nye svangerskapet.

Wow det må jeg si var sprekt gjort..
Ønsker dere lykke til [:)]

Oi, det var tette det. Grattis med spiren.. Jeg og vil[;)][;)] , men ikke enda.. Må vente en goood stund...

Lykke til med spiren

[:D]Lykke til![:D]

Gratulerer!
De blir tette ja... men så får de vel mye godt selskap av hverandre også!

tror nok de som ikke ønsker seg barn bør bruke beskyttelse ;-) må legge til at jeg ikke ammer.. Skulle satse på svingen, men.... hehe.. glemte oss ut :-)

gratulerer så masse!![:)]
blir nok å gjøre på deg da fremover, tenker jeg!
Det går nok bra likevel![:D]hihi...jaja, så blir du ferdig med det før oss andre og da![:)]
litt misunnelig...savner magen og det avslappende forholdet til magen min[&o]nå må jeg jo holde den inn igjenn ,istedet for å "presse den" mest mulig ut[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Wow det må jeg si var sprekt gjort..
Ønsker dere lykke til [:)]

signerer![:D]

Grattis!!!  Detta blir moro...

Gratulerer så mye! Dere ligger ikke på latsiden skjønner jeg.[:D][:D]
Barna vil jo få masse glede av hverandre da og det er jo kjempefint!!

Lykke til med svangerskapet!!

Ja, det kan man kalle to tette!! [8D] 
Gratulerer så mye [:D][:D]

[:D]kanskje jeg og.vært litt kvalm og svimmel i det siste, og mensen er ennå ikke kommet.bruker heller ik noe prevensjon....på en måte vil jeg og på en annen måte ikke....var ganske dårlig til tider med lille nancy og har ik lyst å være dårlig når hun er så liten og krever så masse oppmerksomhet...men men...på en annen side vil jeg....er på ferie nå til lørdag...tenkte å teste når jeg kommer hjem hvis ikke den er kommet til da.....hvor lenge kan det egentlig gå før man får mensen?

Back
Topp