GRAVID IGJEN!!!!!

MLK

Flørter med forumet
hei alle sammen. jaja så kommer barn nr to i mars da *gulp* "p- piller er ikke til å stole på" hmm min første er jo bare 7 mnd gammel. kommer detta til å gå?????????????

Hei. Gratulerer! Detta kommer til å gå bra, selv om det nok blir litt hektisk hos dere fra mars og ei stund fremover![:D] Svigerinna mi fikk to jenter med omtrent samme tid i mellom som deg, og de to jentene er som erteris idag! Tenk så kjekt å ha søsken som er nesten jevngamle! Lykke til..[;)]

heisann. jo klart jg har tenkt på det. hehe men en skal jo komme dit da. men det går nok bra. det må det bare[:D]
har du barn eller?

Hei. Du har et poeng der ja... Nei jeg har ikke barn, så jeg er vel egentlig ikke den rette til å uttale meg! Ville bare gi deg litt sympati med tanke på det forestående..[;)]

[:)] Hei gratulerer så masse:-)
Kan jeg spørre hvilke piller du gikk på?:-)

Håper alt går fint for deg i svangerskapet:-) Må nyte det:-)

hei igjen. det var ikke sånn ment. en trenger ikke ha barn selv for å kunne vite noe. mye av det er jo i og for seg opplagt[:D] setter pris på gode svar jg

[heisann. trinordiol var det vel... kan ikke annbefale de. hehe må vel bruke noe råere saker, ettersom jeg og sambo har så lite å gjøre på fritiden[8D] hehe

Hei å grattulerer med nå spire i magen[:)] Det kommer til å gå så bra så! Hvordan fant du ut at du var gravid????? Jeg går av å til å lurer på om jeg selv er gravid.. Har ikke fått mensen enda.. kvalm å trøtt hele tiden å svimmel å rar.. like før jeg ikke tør å ta p-pillene i fal jeg er gravid igjen...hm!

merket det kun ved at jg var 2 dager over tiden, noe jg aldri er.. denne gangen føler jg meg ikke gravid heller. rart.første var jeg kvalm hver dag i 6 mnd, trøtt,ømme pupper osv. nå er det ingenting. nesten så jg lurer om det egentlig er noe der[8D]

kan nok hende du burde ta en test[:D]
lykketil

Det er så forskjelli fra svangerskap til svangerskap sånt. Hm. så du mener det,ja.. Jeg tror også jeg skal det. Men jeg ammer enda,så det kan hende det er derfor jeg ikke har fådt mensen enda og at det er derfor jeg er så uopplagt å rar.. også denne varmen da!![&:] Men jeg tror jeg skal teste meg for å være sikker..

Ammer du enda??

jeg ammer ennå, og har ennå ikke hatt mensen, bare greit å slippe det så lenge som mulig spør du meg[:)]
trøtt er jeg ofte, svimmel også, og blir fort båt og bilsyk, noe jeg aldri har blitt før, men det er nok masse hormoner i kroppen ennå som gjør det tror jeg.

Hei MLK!

Jeg var ikke kvalm ell noe når jeg ble gravid..
Så kanksje det blir en gutt, for det får jeg...

Lykke til!

hei michelle[:D] håper jo litt på at det er gutt da, ettersom vi har en jente fra før. gla blir jeg jo uansett.. spennende greier[:D]

hei..

ammer ikke lengre nei. sluttet relativt fort, dumt ettersom jeg hadde så mye melk.¨
men datteren min var så liten da hn ble født, 2 kg. når vi omsider kom hjem var jeg redd for at hun ikke skulle få i seg nok. tok jo da selfølgelig pumpa fatt så jeg kunne holde litt styr på hvor mye hun fikk i seg..... dum som jeg var. for pumpen stimulerer jo ikke puppen på samme vis som barnet, ergo stanser produksjonen opp[:@]

du kan bli dårlig å uopplakt når du ammer.har hørt om flaire så har blitt dæ.sæ kan vær en mulighet
ORIGINAL: kr.sand

jeg ammer ennå, og har ennå ikke hatt mensen, bare greit å slippe det så lenge som mulig spør du meg[:)]
trøtt er jeg ofte, svimmel også, og blir fort båt og bilsyk, noe jeg aldri har blitt før, men det er nok masse hormoner i kroppen ennå som gjør det tror jeg.

Håpte jeg oxo på når jeg først fikk vite det, men hvis jeg hadde kommet på UL å d var jente hadde jo ikke det gjort noe..

Greit med forandring fra jente til gutt.. Se åssen forskjellen e mellom jente å gutt når de blir eldre.. hehe..

Lykke til..
Kos

Back
Topp