gravid igjen????

Lillespire2024

Glad i forumet
de siste ukene har jeg hatt mye vondt i korsryggen, menssmerter(men ingen mens), og nå den siste uken har hodepinen kommet.. akurat slik var det da jeg ble gravid med Steffen..[8|]

er litt nervøs jeg nå!![:o]

har bestilt tester som kommer tirsdag eller onsdag..

huff..[&o]

nå griner jeg å!![:(][:(]

ORIGINAL: Teddy81

Oida... [8|] VIL du være gravid??
Kanskje det er det som feiler meg også?? [8|][8D]

både ja og nei.. jeg er klar for en liten en til jeg, men gubben vil ikke! og jeg er IKKE sterk nok til å ta abort! [&o]
så egentlig håper jeg at jeg ikke er gravid, men samtidig er det noe i meg som håper jeg er det..[8|]

ORIGINAL: Linn Renathe

Oida... [8|] VIL du være gravid??
Kanskje det er det som feiler meg også?? [8|][8D]

både ja og nei.. jeg er klar for en liten en til jeg, men gubben vil ikke! og jeg er IKKE sterk nok til å ta abort! [&o]
så egentlig håper jeg at jeg ikke er gravid, men samtidig er det noe i meg som håper jeg er det..[8|]

Er han heelt bestemt på at han ikke vil?? Tror du han kommer til å ville ha abort da? [8|]

ja jeg har sagt det til han at jeg kansje er gravid, å da sier han at han ikke vil ha en til akurat nå![&o] han er ikke klar for det sier han! (han sa han ikke var klar for å bli pappa da jeg ble gravid med steffen å da, så det kan jo hende han ombestemmer seg[8|])

tusen takk for støtten fra dere![:)]

det er så godt å tenke på at jeg kan "komme til dere" hvis det er noe! (det håper jeg alle føler!)

Ønsker deg lukke til uansett vordan testen blir..
Kan jo være en mulghet for at han ombestemmer seg om det er en liten spire der. Er utrolig hva det gjør med de mannfolkene og som det sier lenger opp it takes 2 too tango, han er jo men på morro og da må han være med på resten og..

Håper på det beste for dere!!

skulle til å si grattis, men ser du har litt blandede følelser!
lykke til uansett!!
*trøsteklem*

ønsker deg virkelig lykke til og håper utfallet blir som du ønsker innerst inne[:)]

Back
Topp