Paloma
Betatt av forumet
Hei! Vil bare dele denne store nyheten med dere jenter! Jeg er 12 og en halv uke på vei med nr 2. Eline skal bli storesøster rundt den 14 mars[:D]
Har vært veldig kvalm denne gangen og dårlig matlyst, men det kjennes ut som det slipper taket nå om dagen!! Vi gleder oss enormt!!!
Fikk fortalt arbeidsgiver det i dag og da syntes jeg det var på tide å fortelle dere det og[;)]
Har vært veldig kvalm denne gangen og dårlig matlyst, men det kjennes ut som det slipper taket nå om dagen!! Vi gleder oss enormt!!!
Fikk fortalt arbeidsgiver det i dag og da syntes jeg det var på tide å fortelle dere det og[;)]