Gravid igjen

Paloma

Betatt av forumet
Hei! Vil bare dele denne store nyheten med dere jenter! Jeg er 12 og en halv uke på vei med nr 2. Eline skal bli storesøster rundt den 14 mars[:D]
Har vært veldig kvalm denne gangen og dårlig matlyst, men det kjennes ut som det slipper taket nå om dagen!! Vi gleder oss enormt!!!
Fikk fortalt arbeidsgiver det i dag og da syntes jeg det var på tide å fortelle dere det og[;)]
 
oooi  så kjekkt [:D][:D]
 
gratulerer så mye[;)]
 
Gratulerer så utrolig mye med den lille spiren i magen!
Så utrolig gøy da!
Håper du får et flott svangerskap framover!
 
Stor gratulasjonsklem fra
Lehcar og Lotte![:D]
 
Så gøy!
Gratulerer så mye med spira, håper du får ett flott sv.skap[:D]
 
Gratulerer så koselig å høre.
Ønsker deg lykke til med svangerskapet.
Blir spennede å føle med deg og den nye spiren.
Har du noen følelse på om det er gutt eller jente?
 
ORIGINAL: Mammen t Mari

GRATULERER
-ååååå så spennende!

 
Gratulerer sååååååå masse [:D]
Håper du får ei fin-fin tid fremmover.
Klem fra meg og Linnea
 
ååååååå så koselig[:D]
gratulerer så masse[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: silje a

Gratulerer så koselig å høre.
Ønsker deg lykke til med svangerskapet.
Blir spennede å føle med deg og den nye spiren.
Har du noen følelse på om det er gutt eller jente?


 
Tipper på gutt denne gangen[;)]
 
Da var det jammen på tide å fortelle oss det også ja!! [;)]
 
 
Strålende nyheter, og jeg er kjempeglad på dine vegne. Håper du får et fantastisk svangerskap! Gratulerer!!!!!
 
Så spennende!! [:D]
Gratulerer så mye!
 
ORIGINAL: silje a

Gratulerer så koselig å høre.
Ønsker deg lykke til med svangerskapet.
Blir spennede å føle med deg og den nye spiren.
Har du noen følelse på om det er gutt eller jente?

 
Smiler fra øre til øre jeg!!! [:D]
 
GRATULERER [:D][:D][:D]
 
 
 
ORIGINAL: * Gullungen *

Smiler fra øre til øre jeg!!! [:D]
 
GRATULERER [:D][:D][:D]



Hehe[;)] Takk for det!! Du får slenge deg med du og[:D]
 
ORIGINAL: Mammen t Mari

GRATULERER
-ååååå så spennende!

 
Hipp hurrrrrrrraaaaa!
 
Så moro at du er gravid igjen, paloma! Og godt å høre at du er i bedre form igjen. Slitsomt med den kvalmen!
 
Klem, M
 
Ååååhhh, så moro!
Grattis!
Gleder meg til følge dere videre [:D]
 
Klem fra oss
 
Back
Topp