gravid igjen?

ma_ma

Forelsket i forumet
jeg har tatt to tester.den ene viste svaaakt positiv,den andre var sterkere etter en god stund..tok testen rundt 15 juli,men har enda ikkje fått mensen.kvalm er jeg også.og springer på do i ett sett.noen som har det sånn?hehe[:D]men det sto at testene ikke var positive etter 5 min

Da er du nok gravid [:D] Grattis! En svak el sterk strek spiller vel ingen rolle. En strek er en strek...

Å så spennende! Masse lykke til! [:D]

GRATTISSSSS!! om du er det da! [:D] Så spennende!

spennende. du får teste deg seinere i uka da. eg er ikke gravis. har to søte små, så får vente med tredje.
[:D]

jepp jeg er gravid igjen.var hos legen og leverte urinprøve idag,og hun sa den var positiv..jippi[:)][:)]

Næmmen =)

Gratulerer så masse da =)

gratulerer så mye

GRATULERER!!!
åååh.. Nå ble jeg babysjuk!! [:D][:D]

ORIGINAL: mom_21

jepp jeg er gravid igjen.var hos legen og leverte urinprøve idag,og hun sa den var positiv..jippi[:)][:)]

Gratulerer så mye [:D]

ORIGINAL: *Ania*

Gratulerer!! [:)] fått positiv test jeg også nettopp [:D] blir spennende!

Gratulerer [:D]

Gratulerer så mye!!!!

Gratulerer så mye[:)]

Gratulerer!
Min test var også ganske svak, men det er fordi det varierer hvor mye hormoner du har i urinen.
Men jeg er da snart 8 uker på vei. termin 25 mars. Så den testen kan du nok stole på [;)]

Flere aprilmammaer som venter ny bebis?

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Gratulerer!
Min test var også ganske svak, men det er fordi det varierer hvor mye hormoner du har i urinen.
Men jeg er da snart 8 uker på vei. termin 25 mars. Så den testen kan du nok stole på [;)]

Ikke jeg.... Men kunne godt tenkt meg en til nå. Men vi skal vente til neste år...Hvis det ikke blir noe umiddelbare endringer i planene våre.

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Gratulerer!

Jeg får meg ei lita jente i desember [:D] 

Gratulerer masse til mom_21 og mamma`n_til_thea [:D] 

Gratulerer til alle dere som er gravide! [:D]

ORIGINAL: pebbles

Gratulerer til alle dere som er gravide! [:D]

du skal ikke ha et par til du da, pebbles?? hihi.. utrolig skjønne jenter du har!!! *litt missunnelig* men tenker det er tungt også ja! men må være kjekt med to så nydelige jenter [:D]

Back
Topp