Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har altså klart å bli gravid igjen på tross av prevensjon. Baby er 5 mnd, og jeg er ikke engang ferdig med fødselsdepresjon.
Er det noen her som har tatt abort tidligere? Får man psykiske plager etterpå?
Jeg har nå gjennomgått en kirurgisk abort, og et i strålende form. Det er selvfølgelig veldig trist, men jeg gjorde for samboer og baby. Jeg er tross alt bare 20 år gammel, og full av panikkangst etter forrige fødsel. [emoji24]
Jeg har nå gjennomgått en kirurgisk abort, og et i strålende form. Det er selvfølgelig veldig trist, men jeg gjorde for samboer og baby. Jeg er tross alt bare 20 år gammel, og full av panikkangst etter forrige fødsel. [emoji24]
Gode klemmerJeg har nå gjennomgått en kirurgisk abort, og et i strålende form. Det er selvfølgelig veldig trist, men jeg gjorde for samboer og baby. Jeg er tross alt bare 20 år gammel, og full av panikkangst etter forrige fødsel. [emoji24]