Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det håper jeg også [emoji173]️Gratulerer så mye. Håper virkelig det er en sticky baby. [emoji171]
Gratulerer så mye!!Kan jeg få lov til å skrike ut? Jeg er gravid for tredje gang med mitt første barn. Og trenger masse oppmuntring [emoji56][emoji173]️
Det er lov å skrike ut da
Håper virkelig det sitter godt
det samme tenker jeg om mitt eget, fikk positiv test om søndagen som var 
Takk og masse gratulerer til deg [emoji173]️[emoji173]️Gratulerer så mye!!Det er lov å skrike ut da
Håper virkelig det sitter godt
det samme tenker jeg om mitt eget, fikk positiv test om søndagen som var [emoji813]bigred
Gratulerer til deg også [emoji4] jeg har foreløpig termin 8.11 [emoji4]Hurraaaaa!! [emoji2][emoji2] er akkurat samme som det, gravid for 3 gang med første barn. Har lyst å skrike, og håper det holder!! Når har du termin?
![]()
Test fra i går tidlig da jeg syns det fortsatt er fjernt å være gravid igjen. Nå er jeg ikke i tvil lenger [emoji173]️
Får håpe det. UL hos gyno om litt under to uker [emoji173]️Alle gode ting er 3[emoji6]
Hei!Kan jeg få lov til å skrike ut? Jeg er gravid for tredje gang med mitt første barn. Og trenger masse oppmuntring [emoji56][emoji173]️
Gratulerer 

Tusen takk [emoji4] Jeg har fått oppfølging. Jeg har gått på Pergo og bruker nå crinone. Får også ul om litt under to uker, da er jeg 8 uker [emoji4] er ikke noe annet å gjøre enn å ta dag for dagHei!Gratulerer [emoji813]red
Legen min sa at det er meget sjeldent at man mister 3 ganger på rad, og hvis man gjør det får man oppfølgning.
Det går helt sikkert fint denne gangen![]()
Lykke til, håper vi kan gratulerer hverandre i november![]()
Og det hadde vært kjekt å gratulere hverandre i november ja [emoji4][emoji4]Tusen takk [emoji4] Jeg har fått oppfølging. Jeg har gått på Pergo og bruker nå crinone. Får også ul om litt under to uker, da er jeg 8 uker [emoji4] er ikke noe annet å gjøre enn å ta dag for dag