babyliten
Forelsket i forumet
Har en unge fra tidligere forhold. Fikk for fem måneder siden ei datter og nå er jeg gravid igjen. Ah, jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonen her. Samboeren ble kjempe glad, for han snakka om å få en til uka etter hun kom til
Jeg hadde en plan om å jobbe i MINST to år til før vi fikk en til, men her sitter jeg da, med skjegget i postkassa og er faktisk så dum å vurderer abort. Mest for at jeg føler det ikke passer nå, og for at jeg finner så mye negativt i alt. Det blir også full fres på jobb i kanskje 2 år fremover, og jeg som gikk hjem hele svangerskapet hadde jo egentlig gledet meg til dette. Eneste positive jeg klarer å tenke er at jeg får ha hun på fem måneder hjemme en stund til og at de får utrolig stor glede av hverandre
Vi har også mistet i SA 5 ganger, så vi har fått beskjed fra flere jordmødre at det kan hende jeg ikke blir gravid om jeg noen gang tar vanlig abort. Nå er jeg jo i uke 8 også (7+2), så jeg må vel kanskje begynne å ta ett valg.
Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, mest for å få klaget litt tror jeg. Samboeren sier jo at alt ordner seg og at dette kommer til å gå kjempe fint. Enn å vært så optimist da. Hva ville du ha gjort?
Jeg hadde en plan om å jobbe i MINST to år til før vi fikk en til, men her sitter jeg da, med skjegget i postkassa og er faktisk så dum å vurderer abort. Mest for at jeg føler det ikke passer nå, og for at jeg finner så mye negativt i alt. Det blir også full fres på jobb i kanskje 2 år fremover, og jeg som gikk hjem hele svangerskapet hadde jo egentlig gledet meg til dette. Eneste positive jeg klarer å tenke er at jeg får ha hun på fem måneder hjemme en stund til og at de får utrolig stor glede av hverandre
Vi har også mistet i SA 5 ganger, så vi har fått beskjed fra flere jordmødre at det kan hende jeg ikke blir gravid om jeg noen gang tar vanlig abort. Nå er jeg jo i uke 8 også (7+2), så jeg må vel kanskje begynne å ta ett valg. Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, mest for å få klaget litt tror jeg. Samboeren sier jo at alt ordner seg og at dette kommer til å gå kjempe fint. Enn å vært så optimist da. Hva ville du ha gjort?