Gravid igjen..

*Flatula*

Gift med forumet
Jeg er ca 14 dager på overtid med mens nå.. huff.. Hadde liksom ikke tenkt å bli gravid helt enda men.. hehe.. [8D] Men vet det jo selvfølgelig ikke helt sikkert.
 
Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!
 
ORIGINAL: Tixxxy

Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!

Signerer denne jeg og[:D]
 
ORIGINAL: Tixxxy

Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!


Signerer[:D]
Husk å oppdatere oss da[;)]
 
ORIGINAL: *endeligguttemamma*

ORIGINAL: Tixxxy

Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!


Signerer[:D]
Husk å oppdatere oss da[;)]
 
Åååhh, du må ta en test da vennen..!
Og oppdatere oss etterpå [:)]
Håper testen viser det du vil den ska vise [;)]
 
Spennende!! Ta en test du! [;)]
Lykke til! [:D]
 
hihihi.. Skal på apoteket etter at Trym har sovet formiddagsluren sin. [:)] Det er vel kanskje lurest å ta den clearblue testen, siden man kan ta den når som helst på dagen..?!
 
Å så spennende[:D][:D][:D][:D]
Du må gi en lyd når du har tatt testen da!!!!!!!!!!!!!

Jeg har kun brukt clearblue og jeg tok den ikke om morningen og den stemte alle 3 gangene[:D][:D][:D]
 
Oisann det var spennende nyheter. Venter spent på oppdatering. Det blir jo kjekt uansett om det er planlagt eller ikke[:)]
 
Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????
 
ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????

Jeg vet ikke, men ville tatt en ny test i morgen tidlig.......
 
ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????


Det er derfor det er anbefalt å ta den med morgenurin, da har urinen fått ligget lenge og god-gjort seg[;)]
Så hvis du har drukket mye eller tissa de 4-5 siste timene kan urinen være for svak til å gi resultat[:D]
 
ORIGINAL: *endeligguttemamma*

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????


Det er derfor det er anbefalt å ta den med morgenurin, da har urinen fått ligget lenge og god-gjort seg[;)]
Så hvis du har drukket mye eller tissa de 4-5 siste timene kan urinen være for svak til å gi resultat[:D]

 
hmm.. Da får jeg ta en ny test igjen. For urinen var ganske blank.. hehe.. Vet ikke helt når jeg får tatt en ny en, men skal gjøre det så fort jeg har muligheten til det. [:)]
 
ORIGINAL: *THEAmamma*

ORIGINAL: Tixxxy

Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!


Signerer denne jeg[;)]

sign[:D]
 
Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])
 
ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????


Ja det kan ha mye å si på testen.  Jo mer du drikker jo mer utvannet bli urinen og da mindre hormoner i den. Ville tatt en ny test med morgenurin. Da er den god og konsentrert[;)]

Masse lykke til hvertfall.
 
ORIGINAL: Monsoon

Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])

Men du fikk vel positiv test når du hadde gått fjorten dager over tiden?? Jeg testet positivt dagen etter ikm jeg...
 
Og *MammanTilTrym* jeg vil ikke være negativ eller noe, men det kan jo hende det er hormoner i kroppen din fremdeles, som tuller med syklusen din da?? Du får teste igjen, og om du får negativt igjen så går det an å få tatt en blodprøve hos legen tror jeg...
 
Lykke til med testing - håper du får det resultatet du ønsker deg (er ikke helt sikker på hva du ønsker jeg)
 
ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Monsoon

Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])

Men du fikk vel positiv test når du hadde gått fjorten dager over tiden?? Jeg testet positivt dagen etter ikm jeg...
 
Og *MammanTilTrym* jeg vil ikke være negativ eller noe, men det kan jo hende det er hormoner i kroppen din fremdeles, som tuller med syklusen din da?? Du får teste igjen, og om du får negativt igjen så går det an å få tatt en blodprøve hos legen tror jeg...
 
Lykke til med testing - håper du får det resultatet du ønsker deg (er ikke helt sikker på hva du ønsker jeg)

 
Tar det ikke negativt det du skrev. [;)] Det kan jo selvfølgelig hende. Men den har vært ganske regelmessig siden den kom tilbake etter fødselen. Regnet meg fram til at jeg hadde mensen sist i slutten av mai, sånn ca. Men vi får se. Skal avvente det noen dager og se om den kommer tilbake.
Har hatt menssmerter, men ingen mens [&:]. Får ta en ny test mot slutten av uka og samtidig ta morgenurin, og ikke drikke masse vann før jeg tar den.. hihih.. (det var jo veldig teit av meg å ikke tenke på det da [8D].. Jaja)
 
ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Monsoon

Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])

Men du fikk vel positiv test når du hadde gått fjorten dager over tiden?? Jeg testet positivt dagen etter ikm jeg...
 
 

Nei, hadde allerede gått laaangt over tiden, var noe rart med hormonene mine den måneden (heldigvis kanksje?[:D]), hadde ikke mens siden midten av november og dette var begynnelsen på januar...Men legen (da jeg kom dit i februar) sa at folk hadde ulik mengde hormoner som slo ut på den testen, slik at hos noen slo det ut tidlig, men tydeligvis ikke hos meg...[:)] Men gullet var der jo uansett, og det er jo det viktigste[:D]
 
Back
Topp