Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tixxxy
Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!
ORIGINAL: *endeligguttemamma*
ORIGINAL: Tixxxy
Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!
Signerer[:D]
Husk å oppdatere oss da[;)]
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????
ORIGINAL: *endeligguttemamma*
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????
Det er derfor det er anbefalt å ta den med morgenurin, da har urinen fått ligget lenge og god-gjort seg[;)]
Så hvis du har drukket mye eller tissa de 4-5 siste timene kan urinen være for svak til å gi resultat[:D]
ORIGINAL: *THEAmamma*
ORIGINAL: Tixxxy
Ååå så kjekt da.[:D][:D][:D]
Drister meg til å si gratulerer!
Signerer denne jeg[;)]
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
Hmm.. Tok testen nå nettopp og den viste negativ. Men så syns jeg at urinen min var så tynn, sikkert for at jeg har drukket mye vann i dag!! Kan det ha noe å si på testen..????
ORIGINAL: Monsoon
Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: Monsoon
Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])
Men du fikk vel positiv test når du hadde gått fjorten dager over tiden?? Jeg testet positivt dagen etter ikm jeg...
Og *MammanTilTrym* jeg vil ikke være negativ eller noe, men det kan jo hende det er hormoner i kroppen din fremdeles, som tuller med syklusen din da?? Du får teste igjen, og om du får negativt igjen så går det an å få tatt en blodprøve hos legen tror jeg...
Lykke til med testing - håper du får det resultatet du ønsker deg (er ikke helt sikker på hva du ønsker jeg)
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: Monsoon
Jeg hadde ikke positiv test 14 dager etter jeg hadde blitt gravid iallefall (hverken morgen eller andre tidspunkt) , så det kan jo hende det er litt tidlig?? (jeg trodde jeg var innbildt gravid, tenkte ikke tanken på at jeg hadde full klaff etter alle negative testene[:)])
Men du fikk vel positiv test når du hadde gått fjorten dager over tiden?? Jeg testet positivt dagen etter ikm jeg...
Nei, hadde allerede gått laaangt over tiden, var noe rart med hormonene mine den måneden (heldigvis kanksje?[:D]), hadde ikke mens siden midten av november og dette var begynnelsen på januar...Men legen (da jeg kom dit i februar) sa at folk hadde ulik mengde hormoner som slo ut på den testen, slik at hos noen slo det ut tidlig, men tydeligvis ikke hos meg...[:)] Men gullet var der jo uansett, og det er jo det viktigste[:D]