Gravid igjen!!!

Tre perler <3

Betatt av forumet
Har hatt på følelsen at det er noe som ikke stemmer.. Kjøpte en test i dag og der kom det 2 tydelige streker. Hadde virkelig ikke planer om en til :( dette blir da nr 4! Har en på 9, 4, og minstemann på 7 mnd... Kjenner jeg gruer meg til å fortelle mannen. Han har sagt klart Og tydelig at han ikke ønsker fler..Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre... Klarer ikke helt tanken på abort heller :( noen tips, dere som har 4 eller fler?
 
Skjønner godt du føler deg litt overvelda. Hvor langt tror du du er på vei? Har bare to selv, men vil sende deg en klem og en viten om at det ordner seg. De jeg kjenner som har mer enn tre barn, sier at overgangen fra 1 til 2 og 2 til 3 er MYE større enn 3 og oppover. :) snakk med mannen din, og gi dere begge litt tid til å la det synke inn. Det ordner seg!
 
Skjønner godt du føler deg litt overvelda. Hvor langt tror du du er på vei? Har bare to selv, men vil sende deg en klem og en viten om at det ordner seg. De jeg kjenner som har mer enn tre barn, sier at overgangen fra 1 til 2 og 2 til 3 er MYE større enn 3 og oppover. :) snakk med mannen din, og gi dere begge litt tid til å la det synke inn. Det ordner seg!
Takk for det :) er nok bare 4 uker, så mye kan jo skje enda..
 
Skjønner at du reagerer. Er mye for tiden.. Men husk at våre små nå, vil være mye større om 8 mnd tid :) Begynt i bhg osv :)
 
Det er hvertfall ikke noe å grue seg til å fortelle mannen. Du var vel ikke alene om å lage barnet? :p
Kan jeg få spørre om du brukte prevensjon som sviktet?

Sånn ellers så må jeg si at jeg føler med situasjonen din. Vi fikk selv nummer tre sist å er definitivt ferdige. Men abort er uaktuelt så jeg haddenlilevel beholdt :-/
 
Det er hvertfall ikke noe å grue seg til å fortelle mannen. Du var vel ikke alene om å lage barnet? :p
Kan jeg få spørre om du brukte prevensjon som sviktet?

Sånn ellers så må jeg si at jeg føler med situasjonen din. Vi fikk selv nummer tre sist å er definitivt ferdige. Men abort er uaktuelt så jeg haddenlilevel beholdt :-/
Jepp, brukte kondom.... mente jeg også var veldig ferdig, men så kom denne ekstra streken da....
 
Jeg er superferdig med mine to. Jeg har spiral og unngår sex når jeg har el. Om uhellet hadde vært ute hadde jeg mest sannsynlig tatt abort faktisk.
 
Sender deg en klem ❤️ Håper samtalen med pappaen går bedre enn forventet og at han støtter deg. Det er en ting å ikke ønske seg flere og når lille først har funnet sin plass i magehuset. Hvordan går det med deg?
 
Sniker..
Jeg har nettopp fått mitt femte barn. Det var over hodet ikke planlagt, og vi var litt fortvilt i starten, men etter hvert som svangerskapet gikk ble det enklere å forholde seg til.
Det er mye "jobb" med fire barn, men overgangen fra 3-4 er mindre kaotisk enn fra 1-2 og 2-3. Selv syns jeg det er herlig å ha mange barn, det blir på en måte aldri kjedelig.. :)
Håper dere finner ut av det! Vi var veldig ferdige etter nummer fire, men siden nummer fem dukket opp, var der lite vi kunne gjøre fra eller til.. Veldig glad for femtemann i dag❤️
 
Gratulerer med spiren ❤️ Har aldri møtt noen som har angret på at de har fått et barn! La sjokket synke inn og kjenn på følelsen av at det kommer et liv som dere kommer til å elske vel så høyt som de tre andre. Masse lykke til.
 
Har hatt på følelsen at det er noe som ikke stemmer.. Kjøpte en test i dag og der kom det 2 tydelige streker. Hadde virkelig ikke planer om en til :( dette blir da nr 4! Har en på 9, 4, og minstemann på 7 mnd... Kjenner jeg gruer meg til å fortelle mannen. Han har sagt klart Og tydelig at han ikke ønsker fler..Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre... Klarer ikke helt tanken på abort heller :( noen tips, dere som har 4 eller fler?
Vi kommer kanskje på samme terminforum igjen vi da? ;)
 
Tusen takk for mange gode råd og ord :) første mannen sa var at jeg måtte bestille en time, at det ikke var noe alternativ. Så lot vi saken ligge til over helgen, hvor han igjen minnet meg på å bestille time. Snakket litt om det, for vi har vært veldig enig om at 3 var nok. Sa at han ikke kunne tvinge meg til noe, og det ønsker han heller ikke. Er mest det praktiske han tenker på. Er fortsatt litt i tvil, men heller mest mot å beholde. Enda en skatt å få elske <3
 
Jeg er superferdig med mine to. Jeg har spiral og unngår sex når jeg har el. Om uhellet hadde vært ute hadde jeg mest sannsynlig tatt abort faktisk.
Det jeg også tenkte, men når jeg først ble gravid og ser på de tre jeg har fra før, nei, da er det ikke så enkelt valg allikevel..
 
Back
Topp