Gravid igjen?

Bruker29ju

Første møte med forumet
Kom hjem fra juleferie og følte meg stuptrett og sliten, i tillegg har jeg hatt stikking i magen og samme type ubehag i puppene som jeg husker fra jeg ammet sist gang, i flere dager. Jeg tok en G-test fra billigtester som ble kjempesvak positiv den kvelden, dagene som har fulgt har jeg tatt både svakt positive og negative tester..... har også merket at jeg har fått vannaktig utflod..........skjønner ikke heelt hva som egentlig skjer, jeg har gått på cerazette i to år, har en gutt på 3, og hadde virkelig håpet at jeg skulle rekke å studere ferdig før det her skjedde igjen......noen som har erfart svake streker osv og blitt "lurt" av det? kan det være innbilning siden jeg så den streken? * venter på svar på blodprøve* men er så utålmodig:)

Jeg fikk et par negative tester, og mangler mensen, men følte meg gravid. Det var ikke før jeg var ca en uke på overtid at jeg fikk en super svak strek, da jeg ringte legekontoret fikk jeg beskjed om at en strek var en strek uansett hvor svak den var... Tror ikke dette hjelper mot det svaret du ønsker, men håper det hjelper ;)

Hmm, ja, vanskelig å vite siden jeg har gått på de pillene, så vet jeg jo ikke når jeg hadde verken mensen eller eggløsning.....så blir vel bare pent nødt å vente på svaret fra blodprøven. Har ihvertfall aldri opplevd å få noe svak strek uten å være gravid, så regner med at det blir positivt svar da. Men fint å høre andres erfaring på det, så man kanskje kan forberede seg litt på svaret. Det er en smule frustrerende også at hjernen og hjertet krangler så om hva som vil være det beste utfallet;) blir helt kokt i hodet av å ikke vite hehe

Back
Topp