Gravid igjen...

Huff... ikke enda iallefall.. liker ikke å gå gravid jeg... eneste er sparkene, men utenom det... neeeei...
Jeg skal ha noen år på meg ja, før neste.. men ikke mer enn 3 år [;)]

Hmmm... Det skal bli lenge til[8D] Vi har endel ting å gjøre før den tid! Først vil jeg bli ferdig med huset, så vil jeg få en utdannelse og jobb... og jeg vil gifte meg[:)] Så vi snakker nok mer enn 5 år til iallefall!!! MEN vi har ikke akkurat vært særlig flinke til å planlegge disse ungene, så det er ikke godt å si når den plutselig kommer... hahahha...
Men jeg har jo goood tid, jeg er jo bare 21 [:D]

Nope! Ingen flere!
I april skal jeg inn til sjekk, og SÅ sterlisere meg...

Hadde jeg hatt problemfri svangerskap, så hadde det vert noe anna, men har hatt noe problem i HVERT svangerskap, så jeg orker rett å slett ikke mer [:)]

Men har TRE nydelige jenter, så jeg klager ikke

Her er det ingen flere planlagte barn nei..
Har 3 skjønne barn, så tror det holder [:D][:D]

Her blir det ikke fler! Tre nydelige barn er nok for min del ;)

Nei, blir ingen flere barn her heller!
Jeg steriliserte meg under siste keisersnitt!
Men så har vi 4 barn på tilsammen 5år, så føler meg "metta" [8D]
Men savner virkelig å gå gravid!

blir vel å prøve igjen neste sommer! ikke noe før.. vil nyte tida med lille Andrea først..

Jeg kunne egentlig tenkt meg å vente 3-4 år, sånn at jeg får nyte tiden med Jonatan først, men ser jo at det kan være greit å ha de litt tettere. Hadde det vært opp til sambo hadde vi vel starta prøvinga om ikke lenge, men jeg vil vente hvertfall 1,5 år tror jeg...[8|] Får ta det som det kommer [:)]

Her blir det nok ikke en til før om 5-6 år! Kanskje mer også...
Har planer om å begynne på 5-årig utdanning nå til høsten, som jeg ikke kan ta permisjon fra[:'(]
Men, har godt tid[:D]

Hehe, ja, hvis jeg kan velge, så vil jeg gjerne bli gravid igjen etter sommeren, sånn tidlig høst..... Så håper det klaffer da!!!

Wish me luck!!!

(Her kommer de jo ikke akkurat på bestilling da.... )

För tillfället räcker det med 2 barn på 1 1/2 år [:)] Har alltid sagt att 2 barn håller men mannen vill ha fler. Men det må vänta i så fall. Vill inte ha tre tette liksom [:)]

Ingen flere barn på oss,er fornøyd med dei 3 friske barna jeg har fått[:D]

Vi tenker å prøve igjen til sommer/høst. Gleder meg til å være gravid igjen [:D] (etter at kvalmen har gitt seg ihvertfall[&:])[:'(]

Jeg har lyst å ha 3-4år imellom.. Også hvis det skulle fallt meg inn og fått 3 barn skulle de to siste blitt tette..
Men foreløbi er jeg meget fornøyd med bare Andrea[:D]

Vi er ferdig done deal [8D][:D]
15 mnd mellom mine holdt i massevis[:-][:D]

Blir ikke flere her, vi har to og det holder. Er 2 år og 9 mndr mellom våre, fin aldersforskjell det. 

Vi har planer om å begynne prøvinga igjen til sommeren. [:)] Håper det klaffer denne gangen også. Gleder meg til å gå gravid igjen, det er så fint med stooor mage! (Selv om jeg var sliten og lei på slutten.) [:D]

Her var egentlig planen at jeg skulle begynne på utdanning til høsten (4 år), begynne i jobb og så få to tette barn etter det :) men nå blir jeg egentlig skikkelig trist av tanken på at det er sååå lenge til jeg skal få gå gravid og oppleve alt det igjen, så jeg får se :p Det beste hadde vært om jeg hadde klart å vente, men er ikke helt sikker altså....

Back
Topp