Gravid igjen...

Lene!

Glad i forumet
Blir inspirert av alle "hvis du får en gutt/jente i morgen" trådene her, så da lurer jeg på. Har dere tenkt på å bli gravid igjen, evt tenkt på når dere ønsker å bli gravid igjen?

Jeg ønsker at det skal være 2-3 år mellom vesla og nestemann, så jeg tenker at å bli gravid om ca 1 år hadde vært topp[:D]

Gleder meg allerede![:)]

Haha, nå skvatt jeg! Trodde du var gravid nå jeg [:-][:-][:)]
Jeg og typen hadde tenkt å starte på nestemann til sommern, men nå har han bestemt seg for å starte på skole[8|]
Så vi må se hvor mye penger vi har og om vi har råd til det, uten å få det tøfft [:)]

Men vil ikke ha så voldsomt stor aldersforskjell her i gården, [8D][8D]

Her er vi ferdige med å få barn... [:)]

Vi skal ha et barn til. Så vi skal begynne å prøve om 1 og et halvt år :) Da er jeg ferdig på skolen, og forhåpentligvis fått meg en jobb :) 

Her blir det ingen flere barn på leenge. Jeg skal begynne på sykepleier til høsten, så da er planen og bli ferdig med det(3 år), også få meg fast jobb, så bli gravid.

Så kan godt være mini blir fem år før det kommer en til! Synes ikke det gjør noe jeg:-) har selv en fem år yngre søster og vi har et veldig godt forhold! Sambo har en åtte år eldre bror, og de har også alltid hatt et nært og godt forhold! Tror det har mye å si hvordan vi som foreldre lar barna ta "del" i hverandre:-)

Her er vi FINITO med barn![;)]

Her har jeg lyst til å begynne prøve til høsten igjen (shhh... Bolline: ikke sladre til familien nå![;)])
-Men spørs om jeg får med meg sambo på det.

Jeg tenker at jeg blir jo ikke akkurat yngre (blir 34 i år), kan jo ta litt tid, også hadde det vært greit å være ferdig med bleiene før man fyller 40...[8D]
Men for tiden tror jeg sambo synes det er helt greit om Tassen blir enebarn...
...Så han får velge selv til høsten; skal det bli no på'n så må han ta sjangsen for at han blir to barnsfar og...[:D]

ORIGINAL: Traxzara

Her blir det ingen flere barn på leenge. Jeg skal begynne på sykepleier til høsten, så da er planen og bli ferdig med det(3 år), også få meg fast jobb, så bli gravid.

Så kan godt være mini blir fem år før det kommer en til! Synes ikke det gjør noe jeg:-) har selv en fem år yngre søster og vi har et veldig godt forhold! Sambo har en åtte år eldre bror, og de har også alltid hatt et nært og godt forhold! Tror det har mye å si hvordan vi som foreldre lar barna ta "del" i hverandre:-)

Helt enig i det altså, ikke derfor jeg vil ha de så tett [:)] Er mest fordi jeg vil være ferdig med bleieskift sånn nogenlund kjapt, + få de ut av huset før jeg blir for gammel til å "leve livet" [;)]

Jeg skal jo ha fler jeg og:)
MEn jeg må vente til huset er ferdig utbygd også må sambo bli litt flinkere til å hjelpe til så kanskje ti år til? hhaha
neida 2 - 3 kanskje

Skal ha flere[:)] Men venter litt[8D] Har goood tid.. Er jo bare 21 år [;)] Hihihi

Har egentlig fått 2 sånn relativt tett 2år og 2 mnd det er fåreløpig ganske tøft men ser at de begynner å få me og mer ut av hverandre nå, så litt usikker på om jeg skal ha fler, men tror i alle fall det blir litt lenger til neste mann av praktiske grunner som bil osv

jeg har lyst til å fjerne spiralen til høsten[:)] tror jeg får med sambo på det[:)]

Har lyst til å ha 2-3 år mellom, så venter litt til før vi skal starte igjen. Siden jeg ikke har fast jobb, vil jeg ikke bli gravid med en gang jeg starter å jobbe igjen. 

Eg vil ha ein te våren før Madeleine blir 4 år, hehhe, her e d nøye planlagt, så sommeren om 2 1/2 år då må eg bli gravid igjen [:D]

Jeg tenker å prøve om ca 1 år :) Vet det kan bli strevsomt med to små.. Men er bare en periode også tror jeg at dem kommer til å få bedre kontakt om dem blir tettere.. Mer glede av hverandre i oppvekst i allefall :)

nope! Tror 4 stk er mer en nok.[:D] Men kommer til å savne det å gå gravid og føde da *sukk*

ja..kunne meg tenke meg iallefall en til..om 2 årstid..vil at det skal være litt tid imellom dem

Ønske oss flere barn, men vil gjerne nyte tiden med Oliver en stund til[:)]
Kanskje vi begynner å prøve om 1 eller 2 år.

Jeg har absolutt lyst på flere, men har ikke tenkt på når enda. Må overtale mannen min, han er nok ikke så ivrig..

Back
Topp