Gravid igjen ??

Lykke til[:)]

ojojoj[:)]
Lykke til med testingen[;)]

Masse lykke til med testingen![:)]

Mellomromknappenminersyk!!!

hihihihihi, den var morsom...

Lykke til med testingen, håper på dine vegne at den er negativ denne gangen...

en får til det en må vet du!
men hoppe av i svinen er IKKE noe sikker prevangsjon!
Er vist et resultat av det selv jeg[:D]

Lykket til snuppa! Tenker på deg vettu... [;)] Tenk om vi kunne fått gull samtidig??? [:D][;)]

Når har du planer om å teste?

Masse lykke til!

jøsses så mye respons det var her da! Tusen takk for alle lykkeønskninger da[:D] Regner med jeg tester i morgen ettermiddag ja... Så vil si jeg er riiimelig spent.. Er nå mest det økonomiske jeg tenker på da! Men vi skal vell klare oss på ett vis...

Kommer tilbake med testresultat i morgen ettermiddag da....[:)] Tar det lang tid før testn kan vise at jeg er gravid da ? hadde mensen sist 26.okt.. Husker jo ingenting av dette da... Men regner med den viser riktig resultat i morgen.. [:)]

Du bør ta test med mårratiss, eller så bør du vente til det er minst 4 timer siden du tisset sist. [;)]

mårratiss ja... tror ikke jeg klarer å vente til lørdags morgen før jeg tester... Vi får se...[:)]

Vi kunne jo testet samtidig!! Men det blir litt vel lenge å vente.. Jeg må vente til tirsdag... [8|]
Hvis ikke tanta har dukket opp til da..
Men steike så spennende!![:D]

Tror det blir litt vell lenge å vente til tirsdag ja! men du får ha lykke til[;)] Skal krysse fingre og tær for deg [:)]

Ja,dette blir spennende,men tror jeg hadde blitt veldig glad,hvis du fikk beskjed om at du kunne ha vanskeligheter med å bli gravid mener jeg.

mellom meg og broren min er det 1 1/2 år, og mamma mente hun like så godt kunne fått tvillinger i stedet..hehe... men vi fikk mye glede av det i etter tid, da... så du får ha lykke til med testinga!! [:D][:D]

Ja... får vell fortelle hvordan det gikk med testen min i dag... og den var NEGATIV [:)] LITT skuffet egentlig, men var vell til det beste.. Skal ALDRI mere hoppe av i svingen. Tror heller jeg vil velge selv neste gang vi vil ha beibis...[:D]

Klem fra lille meg...[;)]

Ja, må ha tid til å kose med Elias også.. kunne blitt en travel hværdag med en nyfødt i huset når han er bare ett år...

Ja han heter ikke Elias for ingenting vettu [:D]

Back
Topp