Gravid igjen! Komplisert...

• Trådstarter Trådstarter Smalahovet
  • Opprettet Opprettet
S

Smalahovet

Guest
Ifjor ble jeg gravid med min flørt.. Noe som resulterte i at han hadde full panikk og krevde at jeg tok abort.
Det hele endte i kirurgisk abort, fordi det viste seg at jeg hadde komplett blæremola.
Hele aborten var forferdelig, og jeg lovet meg selv at dette skulle jeg aldri igjennom igjen.

Vel, her sitter jeg igjen med positiv test, gått på cerazette, igjen, og med samme mann..
Jeg har ikke turt å fortelle dette til en sjel enda.
Og er livredd for reaksjonen hans, siden han har vært redd for ny graviditet siden ifjor.
Hva gjør jeg nå??
Det anbefales jo ikke å bli gravid etter komplett mola på iallefall 1 år, og nå er det 10 måneder siden, så jeg er livredd pga dette også..
Noen gode råd? Tips?

Herregud, hva gjør jeg nå???!

Ingen lett situasjon, men snakk med legen din ang helsen..Gikk du på Cerazett å ble gravid? Jeg gjorde d samme og er nå gravid også..Syns du bør snakke med noen så du får lettet tankene dine og når d gjelder barnefaren så kan ikke han avgjøre hva du skal gjøre..D er din kropp og i m du allerede har tatt en abort og ikke vil d en gang til så må han bare godta at du velger å fullføre..

Godtar han ikke ditt valg så er han ikke verdt å samle på etter min mening, men uansett hva du velger i denne situasjonen så ønsker jeg deg lykke til å gjør som du føler selv..Ikke la andre ta valget for deg:)

Gikk på cerazette begge gangene.. Nå i påvente av mens for å få spiral.
Og så kjente jeg igjen magetungheten og blodårene på brystene akkurat likt som forrige gang..
Men skal jeg ikke ta direkte kontakt med sykehuset å få ul??

Gikk på cerazette begge gangene.. Nå i påvente av mens for å få spiral.
Og så kjente jeg igjen magetungheten og blodårene på brystene akkurat likt som forrige gang..
Men skal jeg ikke ta direkte kontakt med sykehuset å få ul??
Snakk med legen først du..Han henviser deg videre til ul om du ikke vet hvor langt du er kommet..Jeg har ikke noe mens å gå ut fra så legen har sendt henvisning til tidlig ul for å finne d ut..Venter fortsatt på timen..Snakk med han først å hør hva han sier, da får du også svar på m tanke på helsen din ;)

Godtar han ikke ditt valg så er han ikke verdt å samle på etter min mening, men uansett hva du velger i denne situasjonen så ønsker jeg deg lykke til å gjør som du føler selv..Ikke la andre ta valget for deg:)

sign.denne :)

Ta kontakt med legen og få luftet tankene dine og følelsene. Godtar ikke barnefaren situasjonen er han ikke noe og samle på, og han har ingen rett til og bestemme hva du skal gjøre eller ikke gjøre. Sender over en klem og håper det går bra med deg <3

Kontakt legen å få det ut så får du henvisning till ul.
Å angående barnefaren så bestemmer væl ikkje han om du ska ta abort eller ikkje.

Veldig enig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Du skriver hva han ønsker. Men hva ønsker DU? Tenk på deg selv, og helsen din selvfølgelig!

Back
Topp