Gravid igjen etter SA

Malins83

Forelsket i forumet
Hvor fort ble du gravid igjen etter SA? Og gikk det bra den gangen? Har nettopp opplevd min andre SA på rad, men håpar at alle gode ting er 3 ❤️
 
Så leit å høre at du hadde SA :(
Jeg har ikke hatt det før, men forsøker enda å finne ut om det er det jeg har nå.
Jeg har derimot hatt exu før, og da var jeg gravid igjen før menstruasjon startet opp igjen. Hadde exu 1.mai og var gravid igjen i juni :)
 
Å så trist :( ❤️ Hvilke uker mistet du i?
Jeg hadde en kjemisk, så ble jeg gravid med en gang, men mistet uke 7, og hadde da en mens før jeg ble gravid igjen.
 
Så leit å høre at du hadde SA :(
Jeg har ikke hatt det før, men forsøker enda å finne ut om det er det jeg har nå.
Jeg har derimot hatt exu før, og da var jeg gravid igjen før menstruasjon startet opp igjen. Hadde exu 1.mai og var gravid igjen i juni :)
Takk, veldig trist beskjed å få, dette er andre gang på rad, vel 1 år mellom graviditetene. Føler med deg, håper du får gode nyheter ❤️ Unner ingen den følelsen eg har akkurat no. Men eg veit eg vil prøve igjen så fort blødningene har gitt seg
 
Hei, så synd å høre❤️ Oppmuntrende ord:
Jeg hadde 1 runde mensen etter SA før jeg ble gravid igjen. 8+2 nå, og alt så bra ut på TUL i allefall :)

heier på deg!
 
Å så trist :( ❤️ Hvilke uker mistet du i?
Jeg hadde en kjemisk, så ble jeg gravid med en gang, men mistet uke 7, og hadde da en mens før jeg ble gravid igjen.
Jaa, var ein tung beskjed å få idag ❤️ Uke 7+4, men det har nok skjedd før, fikk aldri se embryo. Håpar me får det til på neste forsøk ❤️
 
Hei, så synd å høre❤️ Oppmuntrende ord:
Jeg hadde 1 runde mensen etter SA før jeg ble gravid igjen. 8+2 nå, og alt så bra ut på TUL i allefall :)

heier på deg!
Ååå tusen takk ❤️ Alltid fint å høre at det ender godt til slutt. Eg veit eg vil prøve igjen, så no ser eg fram til at blødningane tar slutt ❤️ Lykke til i resten av svangerskapet, håper formen din er fin ❤️
 
Var gravid igjen på dagen 4 veker etter SA starta. Og den holdt heilt i mål :Heartred
 
Hvor fort ble du gravid igjen etter SA? Og gikk det bra den gangen? Har nettopp opplevd min andre SA på rad, men håpar at alle gode ting er 3 ❤️

Føler med deg :Heartred Går igjennom en SA nå selv. Er skikkelig leit :(
Håper du blir fort gravid igjen og at det går bra hele veien da :Heartred
 
Så leit :( Hadde SA, MA og kjemisk etter hverandre. Ble gravid på tredje syklus etter kjemisk og har termin i april. Håper det går bra denne gangen. Lykke til <3
 
Hvor fort ble du gravid igjen etter SA? Og gikk det bra den gangen? Har nettopp opplevd min andre SA på rad, men håpar at alle gode ting er 3 ❤️
Jeg ble gravid i
oktober 2019 (sa uke 6),
februar 2020(MA uke 8)
og nå juli 2020 (foreløpig i uke 9) :)
 
Opplevde min første SA i juni, som begynte 8+0. Fikk første mens ca 4 uker etter, og ble gravid på neste eggløsning. Er nå 6+4, så foreløpig for tidlig å si om det går denne gangen... men jeg merker forskjell.. jeg er nå trøtt, bittelitt morgenkvalm før frokost og har såre brystvorter, da jeg hadde SA var jeg helt vanlig...

Masse lykke til ♥️♥️
 
Så trist :HeartredJeg hadde en MA i mars (9+5) og gravid igjen nå. Men jeg er «gammel» og har vært gjennom noen prøverørsforsøk (denne graviditeten er ikke prøverør), så jeg er nok ikke representativ for hvor fort det kan gå. Uansett ble vi anbefalt å prøve igjen første syklus etter aborten, hvis vi orket. Masse lykke til, til deg.
 
Opplevde min første SA i juni, som begynte 8+0. Fikk første mens ca 4 uker etter, og ble gravid på neste eggløsning. Er nå 6+4, så foreløpig for tidlig å si om det går denne gangen... men jeg merker forskjell.. jeg er nå trøtt, bittelitt morgenkvalm før frokost og har såre brystvorter, da jeg hadde SA var jeg helt vanlig...

Masse lykke til ♥️♥️
Takk, gratulerer og lykke til til deg også ❤️
 
Så trist :HeartredJeg hadde en MA i mars (9+5) og gravid igjen nå. Men jeg er «gammel» og har vært gjennom noen prøverørsforsøk (denne graviditeten er ikke prøverør), så jeg er nok ikke representativ for hvor fort det kan gå. Uansett ble vi anbefalt å prøve igjen første syklus etter aborten, hvis vi orket. Masse lykke til, til deg.
Takk, sjølv blir eg 37 om 2 mnd, så føler tiden begynner å renne ut. Gratulerer og lykke til med ny spire i magen ❤️
 
Takk, sjølv blir eg 37 om 2 mnd, så føler tiden begynner å renne ut. Gratulerer og lykke til med ny spire i magen ❤️
Takk. Vet ikke om det hjelper å høre sånt, men fikk mitt første barn det året jeg fylte 40. Har også venninner som har fått flere barn sent (etter 40). Men kjenner godt til den tikkende klokka og det hjelper kanskje ikke så mye før man står der med et fullført svangerskap selv. Ikke lett når alderen er som den er. :Heartred
 
Takk. Vet ikke om det hjelper å høre sånt, men fikk mitt første barn det året jeg fylte 40. Har også venninner som har fått flere barn sent (etter 40). Men kjenner godt til den tikkende klokka og det hjelper kanskje ikke så mye før man står der med et fullført svangerskap selv. Ikke lett når alderen er som den er. :Heartred
Nei, det er sant, men det er jo alltid eit håp ❤️ Kryssar fingrane for oss begge. Sjølv var eg 30 og 31 når eg fikk mine to første barn, så håper virkelig at nr.3 sitter ❤️
 
Back
Topp