Gravid igjen etter fødsel i uke 19?

Hei, jeg fikk en liten gutt i uke 20 for 1,5 år siden. Vi startet prøvingen med en gang, og selv om jeg de to frørste gangene ble gravid på første pp, måtte vi nå vente over 1 år før jeg ble gravid igjen. Denne graviditeten endt i SA i uka 6. Etter det har jeg hatt to kjemiske graviditeter, men har akkurat blitt gravid igjen. Jeg er bare i uke 4 og livredd! Nå har jeg opplev mye etter fødselen i uke 20 også. Men for meg tror jeg ikke at jeg hadde vært mindre redd nå enn rett etter fødselen.

Jeg får veldig god oppfølging. Flere tidligere ultralyder og mange kontroller hos legen. Blir også sykemeldt hele svangerskapet.

Lykke til! :)
 
Mistet i 15. uke ble gravid ca to mnd etter. Han er 3 år i dag :)
 
Da er jeg endelig gravid igjen, 6 uker på vei <3 Jeg er kjemperedd! Det har allerede vært mye unødvendig styr, men nå håper jeg det har roet seg.
 
Gratulerer! Kjenner følelsen din! Er selv blitt gravid igjen nå 6 uker, etter jeg fødte i uke 23... Og jeg blør litt her og der, så kjenner det er veldig urolig! Ingen særlig symptomer eller... Har god oppfølging.. Vært hos spesialist forrige uke, og skal neste uke! Får albyl e, blodfortynnende, så jeg håper det bare er derfor jeg blør!
Krysser fingrene for oss!! (tror faktisk vi var i samme forum sist)
 
Tusen takk det samme! Jeg har ikke blødd noe, men det har vært mye unødvendig kluss med ul hvor de ikke så noe pga feilberegning.. Så mye stress for ingenting. Jeg har masser av symptomer og alt så jeg har troa på at det går bra denne gangen. Åå var vi? Jeg husker så lite fra de siste månedene :)
 
Back
Topp