Gravid i uke 8!

Archery90

Andre møte med forumet
Hei alle!
Er nå 8+4, hatt noen av de klassiske symptomene tidligere. Men denne uken ble det nesten plutselig "borte"! Ingen såre bryser og svært lite kvalme!
Kjenner det stikker litt i livmoren nå og da, og de mørke ringene rundt brystvortene er der enda. Vært vanvittig trøtt men mye av energien er tilbake. Så hjerteslag i uke 5+3!
Har tidligere et svangerskap utenfor livmor, en senabort i uke 18+5 og en SA i uke 5! Har tett oppfølging men da ikke vært på UL siden uke 5. Skal til legen 5. August, da vet jeg det blir UL.
Skal jeg være bekymret eller glad ?

Det går nok helt fint. Bare være obs på evt blødninger eller sterke magesmerter. :) krysser fingrene for deg! Og gratulerer med spiren=)

Symptomene kan jo gå av og på. Er 14+1 i dag og er ikke alle dager jeg føler meg gravid. Er liksom bare magen som kan minne meg på det. Men det er jo ganske normalt. Var sånn sist også og har ei datter på 2 år.

Puh! Får prøve å slappe av :) samboer påstår han merker hormoner xD Så får vel værtfall ta det positivt xD
Håper jo at spiren sitter og kommer trygt til verden i februar :)

Jeg mistet mine symptomer helt på et tidspunkt, så kom de tilbake igjen "stronger than ever" :p lært meg etterhvert at å finne hva som er normalt i et svangerskap av symptomer og ei er jaggu ikke lett :)

Hei alle!
Er nå 8+4, hatt noen av de klassiske symptomene tidligere. Men denne uken ble det nesten plutselig "borte"! Ingen såre bryser og svært lite kvalme!
Kjenner det stikker litt i livmoren nå og da, og de mørke ringene rundt brystvortene er der enda. Vært vanvittig trøtt men mye av energien er tilbake. Så hjerteslag i uke 5+3!
Har tidligere et svangerskap utenfor livmor, en senabort i uke 18+5 og en SA i uke 5! Har tett oppfølging men da ikke vært på UL siden uke 5. Skal til legen 5. August, da vet jeg det blir UL.
Skal jeg være bekymret eller glad ?
Gratulerer;) veldig trist med de andre
Når jeg har nermet meg uke 9 har kvalmen avtatt veldig. Å jeg har følt meg piggere.
Tror det er helt normalt jeg. Skjønner du er bekymret. Men vist det er MA du tenker på så kjente jeg forsatt mange symptomer i uke 11, selv om det ikke hadde vert liv siden uke 6.
Dette går bra!! Lykke til;)

Ok! Godt å høre! Blir jo helt tussete! Og ikke minst er det mange som prøver å skremme vannet av en også om en ikke har absolutt alle symptomer! Svangerskapet hvor jeg gikk til uke 18 var veldig annerledes enn nå, da var jeg trøtt og sliten, blødde neseblod, tålte ikke luketer eller smaker. Føler nå at alt er mye lettere, men er i fysisk bedre form denne gangen en sist, så håper det er med på å hjelpe! Trenger mye energi for om ikke lenge skal jeg og samboer delta på 3xNM i bueskyting! Fordel å være i god form da :p

Mine symptomer forsvant på dagen, husker jeg var veldig bekymret også :p er i uke 36 nå :)

Jeg var veldig bekymret i uke 8, da forsvant de ømme puppene og alt ble "normalt" igjen. Trengte ikke bekymre meg lenge, det gikk to uker før jeg ble sengeliggende omtrent en måned med kvalme og oppkast bare jeg rørte på lillefingeren :p Uke 36 nå og har hatt et fint svangerskap etter oppkastperioden :)

Back
Topp