Gravid i uke 4 og spontanabort

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Hei
Tirsdag denne uka fikk jeg positiv g- test. Natt til torsdag mistet vi stjerna vår i spontanabort. Jeg blødde kraftig til i går ettermiddag. Nå blør jeg nesten ikke i det hele tatt. Jeg lurer på hvor lenge etter en SA man blør? For je har est at man kan blø i flere uker.

Lurer også på når vi kan prøve på nytt? Er helt ute av tellinga i syklusen. Er det for eksempel mulig å bli gravid på nytt, før neste mens?
 
Jeg mista når jeg var 5 uker på vei, og blødde som kraftig mens i et par dager og avtagende etter det. Til sammen 1 uke. Fikk EL som normalt etterpå og venter nå i spenning! Lykke til!:)
 
Du kan fint bli gravid før neste mens ja ;) Det har jeg ei herlig tulle på 3 år som bevis for <3


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Hei!
Det er nok dessverre en del kvinner som opplever at en spontanaborterer tidlig i svangerskapet- faktisk ca 10 % av alle svangerskap ender i en spontanabort.
Det er ikke vanlig å blø kraftig så lenge, fordi der ikke er så mye som skal tømmes fra livmoren. Noen få dager med pågående blødning, med påfølgende dager med gammelt blod.
Mange blir fort gravide igjen etter en abort, så det er egentlig ingen grunn for å vente!

Lykke til med neste forsøk :)

Mvh jordmor Grethe
 
Lykke til, jeg er en av de som ble gravide rett etter en ma (etter blødninger fra uke 5) i uke 9. Hadde tenk å vente noen sykluser men så var det bare en gang som skulle til :p

Så lenge du er klar, er kroppen også klar :)

12+4 i dag :)
 
Back
Topp