Gravid i Trondheim

Hvor i byen bor du da? Kan være at de ikke har gruppe på Vikhammer. Men slik jeg forsto det har alle i byen det. :)

Jeg bor på Vikhammer, men viste ikke at man "tilhørte" en bestemt plass før etter jeg hadde pratet med de på Lilleby :-P

Jeg bor på Vikhammer, men viste ikke at man "tilhørte" en bestemt plass før etter jeg hadde pratet med de på Lilleby :-P
Åja. Fort gjort! Du får ringe de på Vikhammer og spørre om de har noe slikt også :D

Tilhører Midtbyen, men noen gruppe blir det nok ikke uansett. Vurderer å gå til jordmor denne gangen, men vet ikke. Er veldig fornøyd med legen min, og får alltid lav terskel for å ta kontakt.

Tenker å ta første kontrollen til fastlegen, føler jeg har veldig god kontakt med legen min. Så tar jeg resten til jordmoren. Hører de fleste råder å gå til jordmoren siden hun vet mer enn legen, og har bedre tid til deg :D har alltid tusen spørsmål, så foretrekker en som har tid til å svare på alt :p
Enn du? Tenkt på det enda? :)
jeg tenker litt som deg, ser for meg det er litt hyggeligere og roligere hos jordmor enn fastlege :)

Ser jeg hører til Lerkendal, kommer til å ta kontakt der etterhvert :) Håper det finnes en gruppe der også!
Jeg hører også til Lerkendal :) Tenkte å ta kontakt til uka, hadde vært fint med litt informasjon og møte flere i samme situasjon :)

Hører til hos Lillby :) Men er fortsatt usikker på om jeg skal gå til fastlege eller jordmor, fastlegen har kontor nærmere hjemmet og jeg har egentlig ikke så mange spørsmål - ennå. Bestemmer nok meg etter første kontroll.

Hører til hos Lillby :) Men er fortsatt usikker på om jeg skal gå til fastlege eller jordmor, fastlegen har kontor nærmere hjemmet og jeg har egentlig ikke så mange spørsmål - ennå. Bestemmer nok meg etter første kontroll.
Skjønner den! Vurderte fastlegen jeg og, men har som regel alltid masse spørsmål :P
Førstegangs? :)

Noen her som bor i nærheten av Klæbu evt Rissa? :)

Første gang, og ingen av oss har skiftet bleier før :bag:
Haha. Det lærer dere fort ;)
Siden du er førstegangs anbefaler jeg til å melde deg på kurset Lilleby holder for oss med termin i oktober. Det skal være i april, og da får vi masse råd og informasjon. Tror du får være med uansett om du skal gå til jordmor eller fastlege :) så får du samtidig hilse på de som blir i samme barselgruppe som deg :D

Jeg hører til saupstad helsestasjon og skal også på slik gruppe. Gleder meg :D

Leser meg litt tilbake i forumet når jeg kjeder meg :-P Jeg og hører til Saupstad, og skal på gruppa :-)

Back
Topp