Gravid i Oslo?

Juliet91

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er en 27 år gammel kvinne fra Trondheim som nylig har flyttet til Oslo. Jeg har termin i januar og har ikke så stort nettverk i Oslo. Jeg kunne derfor tenkt meg å bli kjent med andre som også er gravide og bor i Oslo. Ser frem til å høre fra deg! :joyful:

Hei, jeg er en 29 år gammel kvinne som også kommer fra Trondheim, men bor i Oslo. Flyttet til Oslo pga. jobb, for Ca. 3 år siden. Har fortsatt ikke noe nettverk utenfor jobb og min samboer. Jeg er førstegangsgravid. Hadde vært hyggelig med nettverk som er i samme livssituasjon ☺️

Hei, jeg er en 29 år gammel kvinne som også kommer fra Trondheim, men bor i Oslo. Flyttet til Oslo pga. jobb, for Ca. 3 år siden. Har fortsatt ikke noe nettverk utenfor jobb og min samboer. Jeg er førstegangsgravid. Hadde vært hyggelig med nettverk som er i samme livssituasjon ☺️
Hei! Så gøy at du også kommer fra Trondheim. Jeg er også førstegangsgravid :) kan alltids få til å møtes da. Fint å dele erfaringer med noen i samme situasjon

Last edited by a moderator:
Jeg er andregangs og bor i Oslo - kunne godt tenke meg et større nettverk av andre i samme livssituasjon da veldig mange av vennene mine er single og uten barn :happy:

Hei! Så gøy at du også kommer fra Trondheim. Jeg er også førstegangsgravid :) kan alltids få til å møtes da. Fint å dele erfaringer med noen i samme situasjon
Jeg har ikke vært så aktiv rundt dette med svangerskapet enda. Men ser at det er gøy å kunne dele både positive og negative ting rundt dette, og ha noen å dele dette med ☺️ Vi kan absolutt få til å møtes. Når har du termin og hvor skal du føde?

Last edited by a moderator:
Jeg har ikke vært så aktiv rundt dette med svangerskapet enda. Men ser at det er gøy å kunne dele både positive og negative ting rundt dette, og ha noen å dele dette med ☺️ Vi kan absolutt få til å møtes. Når har du termin og hvor skal du føde?
Ikke jeg heller enda. Jeg har termin 12. Januar og skal føde på Ullevål sykehus. Du da?

Jeg vil også ha flere i nettverket mitt :) jeg er fra Finnmark og delvis Trondheim, men bodd i Oslo i 10 år nå. Jeg er 32 år og førstegangsgravid med termin 27.januar med fødeplass på Ullevål.

Jeg ønsker meg flere i mitt nettverk som er i samme situasjon, da det er kun meg blant mine venner som er gravid. Hadde vært veldig hyggelig med et pre-barseltreff :cat:

Jeg vil også ha flere i nettverket mitt :) jeg er fra Finnmark og delvis Trondheim, men bodd i Oslo i 10 år nå. Jeg er 32 år og førstegangsgravid med termin 27.januar med fødeplass på Ullevål.

Jeg ønsker meg flere i mitt nettverk som er i samme situasjon, da det er kun meg blant mine venner som er gravid. Hadde vært veldig hyggelig med et pre-barseltreff :cat:
Hei! Så fint å høre at det ikke er bare jeg som ønsker å bli kjent med andre gravide i Oslo :). Jeg er veldig med på det hvertfall. Jeg skal også føde på Ullevål.

Da har vi foreløpig samme termin dato, og skal føde på samme plass!☺️ Når har du fått ultralyd? Jeg skal 26.aug, venter i spenning på dette.

Hei! :)
Kjekt å sjå at det ikkje kun er meg som sit her, tilflytta til Oslo og ikkje har noko særleg nettverk. Kjenner foreløpig ingen gravide her eg heller og tenker det kunne vore kjekt å bli kjent med nokon i same situasjon.
Eg er 26 år og har nyleg flytta til Oslo frå Sogn og Fjordane. Har termin 3 Januar og skal i likheit med dykk, føde på Ullevål :)

Back
Topp