Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Så gøy at du også kommer fra Trondheim. Jeg er også førstegangsgravid kan alltids få til å møtes da. Fint å dele erfaringer med noen i samme situasjonHei, jeg er en 29 år gammel kvinne som også kommer fra Trondheim, men bor i Oslo. Flyttet til Oslo pga. jobb, for Ca. 3 år siden. Har fortsatt ikke noe nettverk utenfor jobb og min samboer. Jeg er førstegangsgravid. Hadde vært hyggelig med nettverk som er i samme livssituasjon
Jeg har ikke vært så aktiv rundt dette med svangerskapet enda. Men ser at det er gøy å kunne dele både positive og negative ting rundt dette, og ha noen å dele dette med Vi kan absolutt få til å møtes. Når har du termin og hvor skal du føde?Hei! Så gøy at du også kommer fra Trondheim. Jeg er også førstegangsgravid kan alltids få til å møtes da. Fint å dele erfaringer med noen i samme situasjon
Ikke jeg heller enda. Jeg har termin 12. Januar og skal føde på Ullevål sykehus. Du da?Jeg har ikke vært så aktiv rundt dette med svangerskapet enda. Men ser at det er gøy å kunne dele både positive og negative ting rundt dette, og ha noen å dele dette med Vi kan absolutt få til å møtes. Når har du termin og hvor skal du føde?
Termin mellom 21-27 januar (håper på en mer sikker dato etter OUL), Ullevål sykehusIkke jeg heller enda. Jeg har termin 12. Januar og skal føde på Ullevål sykehus. Du da?
Ikke jeg heller enda. Jeg har termin 12. Januar og skal føde på Ullevål sykehus. Du da?
Å? Så merkeligPrøver å sende deg en melding, men får det ikke til?
Hei! Så fint å høre at det ikke er bare jeg som ønsker å bli kjent med andre gravide i Oslo . Jeg er veldig med på det hvertfall. Jeg skal også føde på Ullevål.Jeg vil også ha flere i nettverket mitt jeg er fra Finnmark og delvis Trondheim, men bodd i Oslo i 10 år nå. Jeg er 32 år og førstegangsgravid med termin 27.januar med fødeplass på Ullevål.
Jeg ønsker meg flere i mitt nettverk som er i samme situasjon, da det er kun meg blant mine venner som er gravid. Hadde vært veldig hyggelig med et pre-barseltreff
Da har vi foreløpig samme termin dato, og skal føde på samme plass! Når har du fått ultralyd? Jeg skal 26.aug, venter i spenning på dette.Jeg vil også ha flere i nettverket mitt jeg er fra Finnmark og delvis Trondheim, men bodd i Oslo i 10 år nå. Jeg er 32 år og førstegangsgravid med termin 27.januar med fødeplass på Ullevål.
Jeg ønsker meg flere i mitt nettverk som er i samme situasjon, da det er kun meg blant mine venner som er gravid. Hadde vært veldig hyggelig med et pre-barseltreff
Så gøy! jeg skal i starten av september. Det blir spennende! Jeg har i utgangspunktet søkt på ABC, men ikke fått svar fra de ennå.Da har vi foreløpig samme termin dato, og skal føde på samme plass! Når har du fått ultralyd? Jeg skal 26.aug, venter i spenning på dette.
Ja, jeg er med på det. Jeg har jobbet i hele sommer, så jeg har ferie fra førstkommende torsdag - 29 august. Jeg har mulighet til å møtes når jeg er hjemme fra ferie igjenSkulle vi forsøkt å få til et møte en dag?