Gravid i disse koronatider

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei

Hvordan går det med dere som er gravide nå i disse koronatider? Er dere bekymret? Får dere ekstra oppfølging? Er det noe dere lurer på?

Babyverdens journalister har skrevet flere artikler relatert til koronapandemien. Disse kan du lese her. Det vil komme flere artikler etterhvert.
Kanskje du selv har en historie du ønsker skal komme med her? Kontakt oss gjerne på babyverden@sandviks.com, eller send meg en pm, så setter jeg deg i kontakt med journalistene våre.
 
Hei

Hvordan går det med dere som er gravide nå i disse koronatider? Er dere bekymret? Får dere ekstra oppfølging? Er det noe dere lurer på?

Babyverdens journalister har skrevet flere artikler relatert til koronapandemien. Disse kan du lese her. Det vil komme flere artikler etterhvert.
Kanskje du selv har en historie du ønsker skal komme med her? Kontakt oss gjerne på babyverden@sandviks.com, eller send meg en pm, så setter jeg deg i kontakt med journalistene våre.

Ekstra oppfølging? Heller stikk motsatt :p
Litt bekymret for ståa generelt, de vet jo ikke så innmari mye om dette. Men har stor tro på at dette går bra :)
 
Her er oppfølgingen som normalt, men noen samtaler blir heller på telefon :)
 
Oppfølging hos jordmor går som normalt. Legetimer hos fastlegen har blitt endret til videosamtaler. Helt greit, da kan jeg sitte hjemme og snakke med legen. Time hos gynekolog på sykehuset har blitt utsatt, men har heldigvis fått ny time.
 
Her er all oppfølging lik som den har vært hele veien, iallefall så langt. Jordmor på helsestasjonen sa i går at ho har sagt hele veien at oppfølging av svangerskap må gå som normalt, siden det tross alt er en grunn til at vi har svangerskapsomsorg i utgangspunktet i Norge. :)

Den eneste forskjellen jeg har merka er at jeg må møte opp alene på alt, og synes det er litt trist at mannen ikke kan være med på flere ultralyder, men det er som det er, og vi har fullstendig forståelse for hvorfor det må være sånn.
 
Back
Topp