Gravid? Hvordan oppdaget du det?

Tusen takk alle Eneste æ stresse over no e barnefaren og familien hans. Han var med på ultralyd men får ikke kontakt med han. Står helt alene i alt nå hsn åpner ikke mld. Vil vite om dæm kjæm t å vær der, vurder å send mld t moren hans men veit ikke ka

Jeg tenker at om du har et ok forhold til moren hans, så kan du ringe henne. Ikke send mld ... Det kan jo hende at han ikke har fortalt henne om graviditeten? Hun må jo forstå at du trenger å prate med han. Kanskje er han så sjokkert at han ikke aner hvordan han skal takle det? Kanskje trenger han at noen (mor?) "røsker" litt liv i han. Eller oppsøk ham selv. Det må jo være enda bedre :)

Jeg håper du har andre som støtter deg. Jeg har vært i en lignende situasjon selv. Oppdaget graviditeten litt tidligere enn deg (uke 14). Jeg og barnefaren var ikke lenger kjærester, og jeg forventet ingenting fra ham (vi var svært unge). Heldigvis hadde jeg min egen familie som støtter meg hele veien, samt barnefarens mamma. Hun har heldigvis aldri gjort forskjell på mitt barn, og de andre barnebarna, selv om pappaen ikke var der for oss :)
 
Lenge siden! Men 6 oktober kom lillegutt til verden vi har det bare fint. Vi har 0 kontakt med barnefaren, ser han en sjelden gang siden vi bor langt unna hverandre. Skal besøke farssiden i sommer for lille sin del☺️ Å om ei uke e han 8mnd så dette går fort. Tusen takk for støtte og tilbakemeldinger fra dere. Ble litt rørt no når e leste alt 1år senere.
 
Back
Topp