gravid hudkrem?

Jeg brukte faktisk jordnøttolje jeg og, i første svangerskap, men ble innmari fort stor, jeg var sikkert ikke flink nok til å smøre, men jeg tror det kommer litt ann på huden og, enkelte er jo kjempeslanke i utgangspunktet og får tvillinger uten å ha smurt eller ende opp med et eneste merke på magen, mens andre ser ut som de er kjørt over med traktor med kjetting (meg!) :p Så tror det kommer litt ann på andre ting enn bare smøring ;)
Haha, traktor med kjetting , god beskrivelse :p

Jeg brukte faktisk jordnøttolje jeg og, i første svangerskap, men ble innmari fort stor, jeg var sikkert ikke flink nok til å smøre, men jeg tror det kommer litt ann på huden og, enkelte er jo kjempeslanke i utgangspunktet og får tvillinger uten å ha smurt eller ende opp med et eneste merke på magen, mens andre ser ut som de er kjørt over med traktor med kjetting (meg!) :p Så tror det kommer litt ann på andre ting enn bare smøring ;)
Ja vet det er veldig forskjellig og går nok på gener osv.. mn vil gjør det fordet om :) alle tantene og mamma ble slanke og fine etter fødsel så er ikke redd for det :)

Haha, traktor med kjetting , god beskrivelse :p

Ja men det ser jo sånn ut..... :p

Forresten har jeg en mistanke om at traktoren rygga over meg i tillegg :p hahaha.... Neida, strekkmerker er ikke den største bekymringa her. Har hatt dem en stund nå...

smørte med alt som skulle fårebygge stekkmerker. ikke en dritt hjalp!!! ingenen kremer trekker inn til underhuden fortalte hudlegen min meg. så det er bare lureri! strekkmerker har med gener og hormoner å gjøre! også har det seff litt å si hvor mye man går opp! denne gangen skal jeg bare bruke en vanlig feit krem da det er digg å smøre for kan klø og huden blir stram!

Ja men det ser jo sånn ut..... :p

Forresten har jeg en mistanke om at traktoren rygga over meg i tillegg :p hahaha.... Neida, strekkmerker er ikke den største bekymringa her. Har hatt dem en stund nå...

samme traktor kjørte over meg :P opptil flere ganger.. blææææ.. gikk opp altfor mye da.. begynte på 59kg og ente opp på 94-95.. jaaaaddddaaaaa

Sist gang smurte jeg magen hver kveld med boddybutter fra bodyshop, fikk ikke et eneste strekkmerke (begynte vell i uke 10?) men så smrt som jeg var så smurte jeg ikke lår og pupper, så jeg endte med å se ut som en zebra overalt unntatt magen :P haha
så kommer til å smøre hele meg denne gangen :P de har faktisk falmet nesten helt bort de jeg har så :P

Ja vet det er veldig forskjellig og går nok på gener osv.. mn vil gjør det fordet om :) alle tantene og mamma ble slanke og fine etter fødsel så er ikke redd for det :)

er ikke sikkert det blir det samme med deg fordet.. mamma fødte drit fort.. 1t med meg og halv time med brutter.. gikk opp 10kg eller noe.. gikk ned psykofort til ca 5kg mindre enn hva hu veide før svangerskapet. gikk ut a sykehuset med sine gamle bukser.. ingen strekkmerker...

jeg der i mot.. fødsel varte i 26t, gikk opp mange og 30kilo!!! magen er ødelagt etter alle strekkmerkene LES. hengebuk! tok ca 2år før jeg var på startvekt :P

samme traktor kjørte over meg :p opptil flere ganger.. blææææ.. gikk opp altfor mye da.. begynte på 59kg og ente opp på 94-95.. jaaaaddddaaaaa

Ja jeg var vel ca 63 med førstemann, endte på 90, var 71 med nr.2 og endte på ca 90, så lurer på åssen det går denne gangen ;)

Ja jeg var vel ca 63 med førstemann, endte på 90, var 71 med nr.2 og endte på ca 90, så lurer på åssen det går denne gangen ;)

spent sjæl! huff.. grøss og gru :P

spent sjæl! huff.. grøss og gru :p

er fryktelig håpefull da, siden jeg ikke har merket noe til vannet enda denne gangen. nå er jeg jo nede på 60 igjen, så jeg håper kanskje at det ikke blir sånn pang-oppgang... :p det blir jo ikke lettere og lettere å ta av seg kilo med årene :p

Jeg er inne å sniker litt (hører egentlig til augustforumet)... Jeg smurte meg i hytt og py forrige gang, og det hjalp ikke en dritt (tror jeg da, ikke godt å si om det hadde vært enda verre hvis jeg ikke hadde smurt)... er ihvertfall full av strekkmerker og løshud... Har også fått høre fra flere leger og hudleger at det ikke hjelper å smøre, for kremen kan ikke trekke helt ned i underhuden...

Smurte meg nedentil også, ikke med jordnøttolje, men en annen... Husker ikke helt hvilken nå.. Revna ikke under fødsel i hvert fall, men det trenger jo ikke å ha noen sammenheng.. Smurte og stretcha de par siste ukene... hvetekimolje tror jeg det var...

Jeg er inne å sniker litt (hører egentlig til augustforumet)... Jeg smurte meg i hytt og py forrige gang, og det hjalp ikke en dritt (tror jeg da, ikke godt å si om det hadde vært enda verre hvis jeg ikke hadde smurt)... er ihvertfall full av strekkmerker og løshud... Har også fått høre fra flere leger og hudleger at det ikke hjelper å smøre, for kremen kan ikke trekke helt ned i underhuden...

Smurte meg nedentil også, ikke med jordnøttolje, men en annen... Husker ikke helt hvilken nå.. Revna ikke under fødsel i hvert fall, men det trenger jo ikke å ha noen sammenheng.. Smurte og stretcha de par siste ukene... hvetekimolje tror jeg det var...

akkurat DET tror jeg har effekt! :D

sinnsykt med traktorer som har vært ute å kjørt da :P Her tok den meg dagen eg fødte, 5 dager på overtid med førstemann!!!

smørte med alt som skulle fårebygge stekkmerker. ikke en dritt hjalp!!! ingenen kremer trekker inn til underhuden fortalte hudlegen min meg. så det er bare lureri! strekkmerker har med gener og hormoner å gjøre! også har det seff litt å si hvor mye man går opp! denne gangen skal jeg bare bruke en vanlig feit krem da det er digg å smøre for kan klø og huden blir stram!

Samme her! Rådførte meg også med hudlege, som sa det samme til meg.
Mamma f.eks har ikke et eneste strekkmerke, mens jeg fikk min kvote. Har kun med huden å gjøre, å ikke div kremmer, uansett hvor dyre dem er. Men det er jo lurt å smøre seg uansett, mange gravide blir jo tørre i huden.

Jeg smurte ikke mage, fikk ingen strekkmerker. Smurte og stretcha glufsa, men revna og måtte lappes sammen. Funka ikke her :p

noen er skikkelig heldige å slipper unna strekkmerker og hengebuk. noen er skikkelig uheldige å blir pålkjørt a traktorn ;) sånn ere bare! krem eller ei - vi er forskjellige!

Back
Topp