gravid hudkrem?

Lykke<3

Forelsket i forumet
Smører/masserer dere inn med en god hudkrem i håp om å slippe strekk merker osv?
Vet det er mye delte meninger om det.. Men jeg vil gjør det uansett..:)

Har dere begynt å smøre nå?
Hvilket merke bruker dere?
Og hvor ofte? hver kveld?

Sist jeg var gravid smurte meg meg inn med jordnøttolje hver kveld på mage, rumpe og lår. Fikk ikke ett eneste strekkmerke, så jeg kommer nok til å prøve det samme denne gangen også. Bynte en gang etter uke 12 sist :)

Sist jeg var gravid smurte meg meg inn med jordnøttolje hver kveld på mage, rumpe og lår. Fikk ikke ett eneste strekkmerke, så jeg kommer nok til å prøve det samme denne gangen også. Bynte en gang etter uke 12 sist :)
Kjøper du det på helsekost butikkene?
Og bare spør etter det?

Kjøpte det på apoteket :) mulig du må spørre etter det.

Jeg smører meg bare som vanlig med min bodyshop krem, husker ikke hva den heter hehe

Har enda ikke startet smøringen, smurte meg sist med helt vanlig fet fuktighetskrem, fikk noen strekkmerker på lårene, mn ikke Magen. Jeg tror og mener det er hormonelt om man får strekkmerker, men smurte itilfelle og for det er behagelig og ikke være tørr =P

hahahaha, kan jeg drite i tror jeg.... har ikke plass til flere strekkmerker..... :p :p :p

Har enda ikke startet smøringen, smurte meg sist med helt vanlig fet fuktighetskrem, fikk noen strekkmerker på lårene, mn ikke Magen. Jeg tror og mener det er hormonelt om man får strekkmerker, men smurte itilfelle og for det er behagelig og ikke være tørr =P
Ja jeg har å hørt det, mn vil smøre meg fordet om :)

JM anbefalte faktisk å smøre jordnøttolje down under også, der babyen entrer verden, for å unngå rifter :) gjør huden veldig elastisk :)

Ja har også hørt det der... noen erfaring med å smøre seg der nede =P ? hjelper det faktisk? hehe.. måtte sy sist, håper å slippe det denne gang... =)
Ja jeg smører også selv om jeg ikke har tro på at det forebygger strekkmerker =p

Har hørt om det, når begynner man å gjør det igjen? :)
Jeg tror jeg begynte med det rundt uke 30. Husker ikke eksakt, og jeg finner ikke gravid-dagboka mi fra svangerskapet. Noen plasser igjen jeg kan lete da hehe

Jeg har ikke smurt meg inn med noe i de andre svangerskapene, og har heller ikke et eneste strekkmerke. :)

Jeg brukte faktisk jordnøttolje jeg og, i første svangerskap, men ble innmari fort stor, jeg var sikkert ikke flink nok til å smøre, men jeg tror det kommer litt ann på huden og, enkelte er jo kjempeslanke i utgangspunktet og får tvillinger uten å ha smurt eller ende opp med et eneste merke på magen, mens andre ser ut som de er kjørt over med traktor med kjetting (meg!) :p Så tror det kommer litt ann på andre ting enn bare smøring ;)

Back
Topp