Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper du det på helsekost butikkene?Sist jeg var gravid smurte meg meg inn med jordnøttolje hver kveld på mage, rumpe og lår. Fikk ikke ett eneste strekkmerke, så jeg kommer nok til å prøve det samme denne gangen også. Bynte en gang etter uke 12 sist
Ja jeg har å hørt det, mn vil smøre meg fordet omHar enda ikke startet smøringen, smurte meg sist med helt vanlig fet fuktighetskrem, fikk noen strekkmerker på lårene, mn ikke Magen. Jeg tror og mener det er hormonelt om man får strekkmerker, men smurte itilfelle og for det er behagelig og ikke være tørr =P
Takk det skal jeg gjørKjøpte det på apoteket mulig du må spørre etter det.
Har hørt om det, når begynner man å gjør det igjen?JM anbefalte faktisk å smøre jordnøttolje down under også, der babyen entrer verden, for å unngå rifter gjør huden veldig elastisk
Jeg tror jeg begynte med det rundt uke 30. Husker ikke eksakt, og jeg finner ikke gravid-dagboka mi fra svangerskapet. Noen plasser igjen jeg kan lete da heheHar hørt om det, når begynner man å gjør det igjen?
Samme herhahahaha, kan jeg drite i tror jeg.... har ikke plass til flere strekkmerker.....
oki husker jeg har lest dt en plass før, får bare søke det opp igjenJeg tror jeg begynte med det rundt uke 30. Husker ikke eksakt, og jeg finner ikke gravid-dagboka mi fra svangerskapet. Noen plasser igjen jeg kan lete da hehe
Jeg tror jeg begynte med det rundt uke 30. Husker ikke eksakt, og jeg finner ikke gravid-dagboka mi fra svangerskapet. Noen plasser igjen jeg kan lete da hehe