Gravid ? Hjelp meg :)

x1xAnonymena

Andre møte med forumet
Jeg er 36 år, og helt frem til januar har jeg hatt en mens syklus på 28 dager, den har aldri uteblitt før.
Siste mens var 10 januar, etter på det har jeg ikke blødd noe.
Gravidtester er tatt januar, februar, mars og april alle negative.
Hcg i blod målt 5 mars det var negativt.

Kliniske funn av lege: forstørret livmor, større ømme pupper, tydelige blodårer.

Gyn undersøkelse av livmortapp: tilbaketrukket, hard inni, myk utenpå, tett igjen og flat, tilbaketrukket.

Celleprøver: normal, lettblødene livmormunn.

Mine oppfatninger:
Kvalm, svimmel, voksende livmor, mensmurringer i 10 uker, stikkende smerter, ømme bryst.

har du begynt på noe prevensjon - minipille eller hormonspiral?
De gir jo kroppen et lite puss til å tro den er gravid en liten tid.

Hvis du ikke bruker prevensjon så er det jo fullt mulig at du er gravid igjen, hadde tatt en graviditesttest igjen og sett om det ble utslag - det er jo gått en tid etter 5 mars.

Innbild svangerskap? Nei huff, jeg vet ikke, høres jo ut som du har noen form for hormonforstyrrelse. Men siden alle blodprøver er tatt og det er sjekket ute er det ikke godt å si.
Regner med de har tatt hormonprøver?
Evt be om henvisning til en UL, det vil jo ihvertfall utelukke eller bekrefte graviditet, men ville jo være rart siden alle prøver og tester viser negativt.

Lykke til?

ser på Generelt at de tror du er en viss hauk..

er dette et kødde-innlegg? [8|]

Hvis du har vært hos gynekolog, og på ultralyd osv, og ikke har hatt mens siden 10 januar, så burde vel denna ungen din begynne å bli synelig? :p 

Sniker fra okt.2010

Vitsen med å legge ut  samme tråden 3 steder er???[:)]

Samme tråden ligger her, på generell og oktober 2010..

ORIGINAL: MamaB

pleier å være noen som går rundt å legger inn sånne merkelige innlegg. inne på november har de hatt besøk av sånne "hauker". de har sluttet å svare på de. som hun som titter innom fra okt. sier jo at det er der også, av samme tråd [>:] skjønner ikke vitsen med det. så er enig meed miss "sniker fra okt." [;)]

jøsses.. noen burde fått seg bedre hobby [:)]

ORIGINAL: MamaB

det virker som det er en og samme person. hauk var inne på november 2010, men er heldigvis ikke der lengre [:D]

ORIGINAL: Frøgen

Øh..? Hva er poenget?

Sign! [:@]

Back
Topp