Gravid gløden

Sniker fra sept

Her gløder/skinner det godt av det fete håret mitt som jeg bare så vidt klarer å vaske en gang i uken ca. Pga kvalme, utmattelse og dårlig form. Mmmmmmm herlige gravidglød! :p

Altså, nå er du inne på et bra tema :-P Jeg er 12+3! Hos meg handler det om en særs dvask mage, uten kul! Jeg har gått opp 0 kilo, likevel er kroppen og spesielt magen dvaskere enn noensinne!! Føler meg skikkelig lat, puster som en hvalross når jeg tar noen trappetrinn, stiv som en stokk, konstant sliten og er stort sett iført joggeklær og behagelig grandmaundertøy.... Hello 2.trimester...

Åååh jeg må le litt!! Vi er en gjeng med fugleskremsler :D tragikomisk! Heldigvis er det en god grunn til dette. Men desverre viser ikke grunnen til andre enda. Ingen tenker 'åh hun er gravid'. Ånei. Tenker mer fyllesyk, som fks igår når jeg slepte meg på kinaen oppi gata i grå joggebukse og håret som et fuglerede, desperat etter friterte kongereker og sursøt saus. Haha huff. Nei, vi får satse på at gravidgløden kommer med magen (ikke den dvaske), og vårsolen :p

Åååh jeg må le litt!! Vi er en gjeng med fugleskremsler :D tragikomisk! Heldigvis er det en god grunn til dette. Men desverre viser ikke grunnen til andre enda. Ingen tenker 'åh hun er gravid'. Ånei. Tenker mer fyllesyk, som fks igår når jeg slepte meg på kinaen oppi gata i grå joggebukse og håret som et fuglerede, desperat etter friterte kongereker og sursøt saus. Haha huff. Nei, vi får satse på at gravidgløden kommer med magen (ikke den dvaske), og vårsolen :p

Fyllesyk ja hahhaa mannen syns jeg søyt litt VEL mye her om dagen.. så jeg glefset bare PRØV DU Å VÆRE FYLLESYK I 5 UKER I STREKK!!.. Ble stille gitt. Men det er sånn jeg føler meg. Tequila hangover :dead:

Fyllesyk ja hahhaa mannen syns jeg søyt litt VEL mye her om dagen.. så jeg glefset bare PRØV DU Å VÆRE FYLLESYK I 5 UKER I STREKK!!.. Ble stille gitt. Men det er sånn jeg føler meg. Tequila hangover :dead:
Hihi. Det funket her i huset og. Jeg beskrev formen min som en evigvarende hangover. Etter det har samboeren min vært søt som engel :D

Har hatt mine dager med hangover og ropt på elgen, men for min del er dette MYE verre :o

Føler ikke det gløder så mye nei .... :p tørr og uren hud, puster og peser, poser under øynene osv osv.. Jeg har ubevisst latt meg selv forfalle også, husker ikke sist jeg hadde barberhøvelb frem, og i forrige uke brukte jeg sminke kun på fredag! Veldig ulikt meg, men jeg er bare så gjennomført sliten..

Føler ikke det gløder så mye nei .... :p tørr og uren hud, puster og peser, poser under øynene osv osv.. Jeg har ubevisst latt meg selv forfalle også, husker ikke sist jeg hadde barberhøvelb frem, og i forrige uke brukte jeg sminke kun på fredag! Veldig ulikt meg, men jeg er bare så gjennomført sliten..

Kjenner meg godt igjen her ja :p Stakkars samboer:p Puster og peser bare jeg ser på trappa :p

Får ikke sagt det bedre selv! Ser ut som en 14 åring i puberteten.. og jeg har hatt problemer med ansiktseksem, og når venninner sier " å har du fått tilbake eksemen? " og det er bare kviser pga graviditeten :p sexy mama!!

Back
Topp