Gravid glød

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Andre som har fått denne gravid gløden?
Jeg har absolutt ikke fått det enda :p føler meg mer sliten og jævlig enn noen gang. Kviser popper frem, tørt og fett hår. Oppblåst i ansikt og i kropp. Gusten hud.

Håper denne gløden kommer snart :hilarious:
 
Overhodet ikke kommet her heller:wideyed::wideyed: Tok litt selvbruning i ansiktet i helgen for var så lei av å se ut som et spøkelse med fjortishud:hilarious::rolleyes:
 
Haha! Fikk kommentar av kollega i går "oi! Du såg sliten ut. Tøff helg?". Så ingen glød her nei :sleep011
 
Tror ikke det er noe særlig glød her :wtf: føler meg virkelig blærk! Så trøtt og sliten.
 
Fett hår, bleik og kvisete... Det er gløden sin det :p
 
Ikke fått det nå og fikk det ikke med forrige. Med førstemann fikk jeg bare et skikkelig fødefjes like før xsmile9
 
Godt å høre vi er flere :p
 
Eg gløder, sjølv om eg æ supertrøtt og sliten. Svigermor gjetta det i helga, fordi eg hadde same gløden som førre gong:):hilarious:
 
Null glød her også! Føler meg som et trist, vissent gammelt juletre...
 
Ingen glød.... Kviser, tørr og fet hud... Og sjikkelig oppblåst... Hver dag er blitt joggebukse dag, da jeg ikke "orker" å kle meg i noe annet :hilarious:
 
Hvilken glød? [emoji28]Lurer på om den suste forbi- heiv seg ikke på meg ihvertfall [emoji849]
 
Jeg har glød i kinnene men det tror jeg helst er fordi det er så varmt i dag.. venter på at huden skal bli uren slik som sist
 
Back
Topp