Gravid-forum?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Er dette et gravid-forum? Trodde dette var et baby(barn) forum jeg :) ser bare noen som skriver det i en annen tråd her..

Da blir jeg nysgjerrig :) hvor gammel er barnet ditt? Eller barna? Og, er du gravid? :)

Jeg selv er mamma til ei jente på 6,5 år. er her fordi jeg synes forumets brukere tar opp interessante temaer innimellom. som ikke dreier seg om det å være gravid. Synes egentlig få tråder handler om det jeg:)

Det er et forum for alle som er prøvere, gravide eller har småbarn.
Mitt barn blir snart 5 år, men jeg har hengt her siden en stund før vi begynte å prøve, så jeg fortsetter bare å henge her til vi får nestemann. :p

Dette forumet er for både prøvere, gravide og de som har barn. På generelt kan du snakke om alt - enten det har med barn å gjøre eller ikke. Ofte så er det slik at man både har barn og er gravid samtidig ;)

Det er et forum for alle som er prøvere, gravide eller har småbarn.
Mitt barn blir snart 5 år, men jeg har hengt her siden en stund før vi begynte å prøve, så jeg fortsetter bare å henge her til vi får nestemann. :p

Skal ikke ha fler:) men henger her for det. Vært medlem siden ca 2007 :)

Dette forumet er for både prøvere, gravide og de som har barn. På generelt kan du snakke om alt - enten det har med barn å gjøre eller ikke. Ofte så er det slik at man både har barn og er gravid samtidig ;)

Generelt har blitt bedre nå, enn før :) før ble jo tråder flyttet til underforum hele tiden. Liker det bedre nå :)

Det er vel for de som prøver, er gravid og/eller har barn.
Selv har jeg snart en fireåring og venter nr to.

Er dette et gravid-forum? Trodde dette var et baby(barn) forum jeg :) ser bare noen som skriver det i en annen tråd her..

Da blir jeg nysgjerrig :) hvor gammel er barnet ditt? Eller barna? Og, er du gravid? :)

Jeg selv er mamma til ei jente på 6,5 år. er her fordi jeg synes forumets brukere tar opp interessante temaer innimellom. som ikke dreier seg om det å være gravid. Synes egentlig få tråder handler om det jeg:)
Har to jenter på 6 uker :)

Har en jente på 2 år og venter barn om 7 uker :)

Jeg har vært her siden 2007 :) Har en gutt på 6 og ei jente på 4.
Overhode ingen planer om flere barn her i gården, men er her fordi jeg snapper opp noen tips nå og da :)

Har vært her siden vi startet å prøve på første i Mars 2011. Så jeg har en sønn som blir to år i slutten av denne måneden. Nå prøver vi på neste slik at han kan få søsken :)

Var på terminforumene mens jeg var gravid, men er lite liv der så er på generel nå, der alt kan diskuteres.

Har barn på 2 og 4 år. Er ikke gravid, og med mindre mannen plutselig snur har jeg ikke tenkt å bli heller ;)

ble medlem her samme dag jeg fant ut at jeg var gravid og jenta mi er nå 19 mnd.

men signerer de over her at dette er forum for de som prøver, gravide og de som har barn

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Eg var her ikkje då eg var gravid, men "flytta inn" for eit par år sidan då eg var så misfornøgd med forumet der eg var før.

Mine ungar er seks og åtte år, har lyst på ein attpåskatt saman med forloveden min om eit år eller tre.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp