Gravid - Forhindre SA/MA

MollaGolla

Blir kjent med forumet
Hei, jeg testa positivt i dag
har en historie med mange SA, MA og BO. Altså ingen problem med å bli gravid, men bare mister. Har sjekket opp både meg og partnere min men ingenting er galt.

Er det noen som har noen råd for ikke å miste?
Har hørt folk tar progesteron og blodfortynnende?
 

Vedlegg

  • 8F4DE4B4-B352-4408-9AD1-7DF69FBC106B.jpeg
    8F4DE4B4-B352-4408-9AD1-7DF69FBC106B.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 71
Snakk med lege/gyn og hør om du kan få progesteron evt? Mulig det må være noe grunnlag for å få det (om man mangler typ) men jeg vet ikke..
 
Jeg tar progestron fra 5dpo (3DPO før) til ut uke 12 (eller til jeg mister, hatt 2MA og en sa). Blodfortynnende fra positiv test.
 
Hei, jeg testa positivt i dag
har en historie med mange SA, MA og BO. Altså ingen problem med å bli gravid, men bare mister. Har sjekket opp både meg og partnere min men ingenting er galt.

Er det noen som har noen råd for ikke å miste?
Har hørt folk tar progesteron og blodfortynnende?
Gratulerer!! ❤️ håper denne sitter hele veien! Har dessverre ikke så mange tips for ikke å miste men ville snakket med legen ja. Jeg har fått progresteron som jeg skal ta etter eggløsning denne gangen da jeg har hatt en SA og en MA på rappen nå
 
Jeg mistet 3 ganger før gutten min satt. Da gutten satt tok jeg blodfortynnende og progesteron (lutinus).
Jeg er nå gravid igjen, og da etter avtale med overlege på sykehuset så tar jeg samme støttemedisiner Snakk med legen din og be de høre med sykehuset om hva du kan gjøre.
 
Back
Topp