Gravid for første gang..

PinkiPie

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei!!!

Har prøvd å bli gravid i over 1 år uten å lykkes, ventet på mens slik at jeg kunne bestille time til hsg røntgen (fikk henvisning)!!!

Men i dag fikk jeg endelig 2 streker på testen, selv om streken var veldig svak. Testet 3 ganger til etter det og det var forsatt 2 streker, den ene var litt synligere.

Jeg er sååå glad, men samtidig så redd. Redd for at mensen plutselig kommer likevel :( Har utrolige mensensmerter, som om mensen er rett rundt hjørnet. Får ikke sove! Har ikke helt gått opp for meg. Jeg tror forsatt at testerne er ødelagte eller noe.

Noen andre som har det sånn? Eller tenker jeg for mye?
 
Hei!!!

Har prøvd å bli gravid i over 1 år uten å lykkes, ventet på mens slik at jeg kunne bestille time til hsg røntgen (fikk henvisning)!!!

Men i dag fikk jeg endelig 2 streker på testen, selv om streken var veldig svak. Testet 3 ganger til etter det og det var forsatt 2 streker, den ene var litt synligere.

Jeg er sååå glad, men samtidig så redd. Redd for at mensen plutselig kommer likevel :( Har utrolige mensensmerter, som om mensen er rett rundt hjørnet. Får ikke sove! Har ikke helt gått opp for meg. Jeg tror forsatt at testerne er ødelagte eller noe.

Noen andre som har det sånn? Eller tenker jeg for mye?
Hei
Man tenker ufattelig mye..for mye når man får strekene for aller første gang. Been there:)!!
Prøv å legg deg med god magefølelse og at menssmerter er normalt men at mensen ikke kommer:)
Ta en ny test i morgen og ikke google deg ihjel på nettet da det bare gjør deg urolig.
Sov godt og pust godt med magen:)
Hvisker forsiktig gratulerer
 
Back
Topp