Gravid for første gang!

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hei alle dere vakre damer :)

Har ikke tenkt å dele denne nyheten med noen andre på en stund, så dere får æren av å være de første jeg annonserer nyheten til! Jeg er gravid! :D

Testet positivt i går, trodde det egentlig ikke- testet på nytt i dag og fremdeles positiv test!
Føles veldig uvirkelig selv om det var delvis planlagt. Har ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens, er bare 4+3 så det kommer vel?
Om alt går bra blir dette vårt første barn, så spørsmålene er maange!
jeg er 22 (23 når barnet kommer) og har vært sammen i snart fem år med barnefar.

Når er det vanlig å ta kontakt med lege?

Har dere andre noen symptomer og når kom de?:)

Hei alle dere vakre damer :)

Har ikke tenkt å dele denne nyheten med noen andre på en stund, så dere får æren av å være de første jeg annonserer nyheten til! Jeg er gravid! :D

Testet positivt i går, trodde det egentlig ikke- testet på nytt i dag og fremdeles positiv test!
Føles veldig uvirkelig selv om det var delvis planlagt. Har ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens, er bare 4+3 så det kommer vel?
Om alt går bra blir dette vårt første barn, så spørsmålene er maange!
jeg er 22 (23 når barnet kommer) og har vært sammen i snart fem år med barnefar.

Når er det vanlig å ta kontakt med lege?

Har dere andre noen symptomer og når kom de?:)

Ååå så gøy :) Gratulerer!! Jeg har ikke testet meg enda.. må vente noen dager til. Sykt spent. Jeg er utrolig trøtt for tiden.. hatt smerter i korsryggen og stråling nedover bakside lår i hele dag. Er veldig ubehagelig men ikke direkte vondt. Lurer litt på om det er noen andre som har hatt det slik så tidlig (??)

Gratulerer så mye! :D Er også førstegangsgravid! :) har ikke så mye symptomer selv enda! Å det er nok like vanlig som å ha symptomer! ;)

Gratulerer så mye!

Jeg er også førstegangs gravid. Jeg har ikke mange symptomer. Litt mer ømme pupper på morgenen, og jeg er veldig trøtt! :p

Er også kjempe trøtt, men vet ikke om det skyldes mørketid eller graviditeten ?:dontknow

Når hadd

Når hadde du sist mens? Og El? Du trenger ikke svare altså. Jeg bare skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne ut når jeg hadde el. Noen skriver nøyaktig dato. Ser du skriver at du er 4+6. Det er kanskje vist på test? Eller har du gått ut i fra siste mens?

Når hadd

Når hadde du sist mens? Og El? Du trenger ikke svare altså. Jeg bare skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne ut når jeg hadde el. Noen skriver nøyaktig dato. Ser du skriver at du er 4+6. Det er kanskje vist på test? Eller har du gått ut i fra siste mens?
Jeg har hadde sist mens den 24.10 å el ca 07.11! :) har ganske stabil syklus å kjenner på kroppen når jeg har el! ;) har regnet ut hvor langt jeg er fra første dag i siste mens! :) har du stabile sykluser da? :) er lettere å regne da! Hvis ikke så må du kanskje vente til ul for å finne ut nøyaktig hvor langt du er på vei!

Jeg har hadde sist mens den 24.10 å el ca 07.11! :) har ganske stabil syklus å kjenner på kroppen når jeg har el! ;) har regnet ut hvor langt jeg er fra første dag i siste mens! :) har du stabile sykluser da? :) er lettere å regne da! Hvis ikke så må du kanskje vente til ul for å finne ut nøyaktig hvor langt du er på vei!

Har aldri prøvd å bli gravid før så aaaaner ikke noe om el min eller syklusene mine.. men var mer obs på kroppen min nå, siden vi prøver å få barn. Så TROR jeg hadde el rundt 23. Skal ta test til uka !! Skal oppdatere ;)

Har aldri prøvd å bli gravid før så aaaaner ikke noe om el min eller syklusene mine.. men var mer obs på kroppen min nå, siden vi prøver å få barn. Så TROR jeg hadde el rundt 23. Skal ta test til uka !! Skal oppdatere ;)
Så spennende! Håper den er positiv! ;)

Gratulerer :D

Så spennende! Håper den er positiv! ;) haha! Glemte at du allerede hadde testet positivt! :P *gravidhjerne*

Gratulerer :) Førstegangsgravid her også :D er 4+2 idag. Merker ikke så mye annet enn at jeg er veldig oppblåst, stikninger i magen, sover hele tiden/mye trøtt og en slags sultenfølelse :p

Så spennende! Håper den er positiv! ;) haha! Glemte at du allerede hadde testet positivt! :p *gravidhjerne*

Hahaha *gravidhjerne! :D
Har ikke testet enda.. så vet ikke, men følte at egget fester seg, hatt menssmerter (selvom det ikke er tid for mens enda, og sykt trøtt. Så håper på positiv test til uka :) og er sykt sulten hele tiden !!

Hahaha *gravidhjerne! :D
Har ikke testet enda.. så vet ikke, men følte at egget fester seg, hatt menssmerter (selvom det ikke er tid for mens enda, og sykt trøtt. Så håper på positiv test til uka :) og er sykt sulten hele tiden !!
Haha! Nå så jeg jo at du ikke var trådstarter! Tuller bare værre her! xD
Hadde menssmerter før jeg forventet mens jeg å! ;) har aldri hatt det tidligere!

Back
Topp